Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Lei meg! Gutten jeg har likt en stund nå, har fått seg dame Møtte en herlig gutt på byen for lenge siden. Vi fikk ikke pratet så mye, pga mye styr. Men han hadde sagt til en kamerat av en kamerat at han likte meg. Jeg har vært ute på byen hver helg i et halvt år i håp om at han er ute. Har sett kameratene hans ute en sjelden gang, men ikke han. Og nå visste jeg at han skulle på en fest i kveld, så jeg gledet meg skikkelig til å dra dit. Så får jeg vite at han har fått seg kjæreste. Skikkelig skuffet! Burde ha tatt kontakt med han for lenge siden, men jeg tenkte at han ikke husket meg osv, så ville møte han på byen en gang til først. Måtte bare få ut litt følelser. Skal uansett på festen i kveld, og kose meg!
Plutseliten Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Kjip situasjon. Ja, du skulle kanskje ha fått ut fingeren tidligere, men det er jo ingenting å gjøre med det nå i ettertid. Prøv å ikke tenke for mye på ham, det er ikke riktig at du skal måtte vente på ham. Kos deg ikveld! Flørt og ha det bra, ikke tenk på ham!
MissStiles Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Ånei, det var virkelig kjedelig. Men du burde kanskje tatt et initativ selv. Ikke alltid det lønner seg å vente på at den andre skal gjøre noe. Spesielt ikke hvis den andre også går og venter på deg. Prøv å glemme han og kos på deg på fest ikveld.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Takk for svar:) Ja, er skikkelig sur på meg selv. Jeg ventet for lenge, så da ble det sånn. Hadde jeg bare møtt han 1 gang til, så hadde jeg kunnet ta kontakt. Men følte det ble så teit etter kun 1 kort gang. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal kunne ha det gøy i dag egentlig. Se at han koser seg med kjæresten sin. Jeg har jo gått å tenkt på han i et halvt år! Neida, jeg er ikke et tragisk tilfelle
kristian82 Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Lei meg! Gutten jeg har likt en stund nå, har fått seg dame Møtte en herlig gutt på byen for lenge siden. Vi fikk ikke pratet så mye, pga mye styr. Men han hadde sagt til en kamerat av en kamerat at han likte meg. Jeg har vært ute på byen hver helg i et halvt år i håp om at han er ute. Har sett kameratene hans ute en sjelden gang, men ikke han. Og nå visste jeg at han skulle på en fest i kveld, så jeg gledet meg skikkelig til å dra dit. Så får jeg vite at han har fått seg kjæreste. Skikkelig skuffet! Burde ha tatt kontakt med han for lenge siden, men jeg tenkte at han ikke husket meg osv, så ville møte han på byen en gang til først. Måtte bare få ut litt følelser. Skal uansett på festen i kveld, og kose meg! Huff, det var kjipt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå