Gå til innhold

Den beste skrekkfilmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Event horizon er definitivt en av de beste skrekkfilmene jeg har sett

nr. 2 er the Ring

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The ring er veldig bra ja,har ikke sett den andre du nevner,men noen andre av mine favoritter er:

The shining

The others

The sixth sense

3 veldig gode filmer.. :enig_animasjon:

Skrevet

Ikke akkurat i kategorien skrekkfilm, kanskje. Men "Silence of the lambs" får det definitivt til å gå kaldt ned over ryggen på meg. - Hver gang. :ler:

Skrevet

The Shining synes jeg er bra.

I tillegg liker jeg mange av de gode gamle skrekkfilmene som antyder mer enn de viser. Husker enda hvor redd jeg var da jeg så "Vindeltrappen" for første gang.

Den danske "Nattevakten" er også en skrekkelig film!

Skrevet

Event horizon er helt klart en av de verste jeg har sett også, var vettskremt i en uke etterpå.

Skrevet
Event horizon er helt klart en av de verste jeg har sett også' date=' var vettskremt i en uke etterpå.[/quote']er den kommet på dvd?
Skrevet

Jeg har sett MANGE skrekkfilmer/grøssere. Men den beste er fortsatt The Shining. Har sett den minst 30 ganger tror jeg.

Synes ikke at den er så fryktelig skummel, men den er så... Jack Nicolson liksom :lol: .

Har forresten gått glipp av Event horizon.

Hvilken type grøsser er dette da?

Er absolutt ikke begistret for splatterfilmer eller rene spøkelsesfilmer.

Skrevet

Hmmm.. linken virket vist ikke, men hvis man søker på event horizon så kommer den opp.

Skrevet

Ah.. så det er Sci-Fi?

Eller?

En sånn slags romskip-film?

Gjest Anonymous
Skrevet

Stephen Kings Christine.

Og så selvfølgelig The Evil Dead.

For noen år siden så jeg en film som het April Fools Day, denne var mildt sagt genial! Om du snubbler over den; se den.

Skrevet

Shining og The Others.

Er også så gammel at jeg husker Fredag den 13. del 1 og den første Halloween. Tok meg år å komme over....

:o

Skrevet

I mitt ikke så store skrekkfilm-reportoire, så troner The Ring desidert på toppen av filmer jeg har sett hele av.

Men i går kveld begynte jeg og min kjære å se på "Ghost Ship". Etter 20 min så turte jeg ikke å se mer.

(Er det foresten noen som kan sende meg en PM og fortelle meg om hva som skjer i resten av filmen? Jeg er litt nysgjerrig og veldig pysete. ;) )

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...