Gjest Oline Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 har hatt sex med flere, men han jeg driver på med nå er noe helt spessielt! vi passer helt perfekt i senga det er helt sykt. Jeg føler jeg ikke har hatt sex i det hele tatt før jeg møtte han. Selv om jeg også likte sexen med andre. Men det er noe helt annet, har ikke ord engang. Er det bare at vi passer som hemmlige elskere (han har/hadde dame) eller betyr det noe mer? fins det kun 1 i verden du passer helt perfekt med? er vi laget for verandre? hva tror dere ????
Plutseliten Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Det trenger ikke bety noenting. Dere har en perfekt kjemi i senga - og det skal du være glad for. Det er ikke alle man gjør det med, men det er ikke kun en person i hele verden man passer perfekt sammen med. Om dere er laget for hverandre kommer jo an på mye mer enn sengeaktiviteten...
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Jeg passer også perfekt sammen med mitt "prosjekt" i senga. Men vi har kjent hverandre i alle år og alltid hatt en heftig sexuell kjemi oss imellom. Det var først når vi en gang hoppet i køya at jeg så hvor bra det er. Han har for øyeblikket definert det som ganske bra. Jeg syns det er helt fantastisk. Det tyder vel egentlig bare på at jeg føler mer for ham i form av forelskelse enn det han gjør for meg. Skal se hva han syns når vi har drevet på et halvår. Mannfolk trenger ofte lengre tid på å se det samme som oss damer. Men han var helt sjokket første gang vi hadde sex, det var som om vi aldri hadde gjort noe annet. MEN det eg e gla for, det e at me aldri har vært utro mot noen andre med hverandre, det at vi begge to var single, han ganske nylig men allikevel singel, når vi første gang hoppet i høyet sammen. Da vet jeg at det ikke var den spenningen som finnes rundt utroskap osv som gjorde kjemien mellom oss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå