Gå til innhold

I orgasmens øyeblikk...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dette er vel et spørsmål som går til kvinnene her inne ( det er jo et Kvinneforum :) ).

Hadde en heftig opplevelse sist helg med jenta mi som jeg slikka godt ( og med en finger på vandring i vagina :) ), og i det hun kom så letta nærmest kroppen fra senga og hun hev seg til siden med beina til værs. Fullt krampekjør og rykninger som varte bortimot et halvt minutt. Har ikke opplevd det før med henne. Jeg synes selv det var utrolig opphissende. Deilig å oppleve at jeg hadde bidratt til hennes reaksjon! Vi har hatt sex noen få ganger ( har bare vært sammen med henne i noen uker og vi er begge studenter med eksamenstid og alt, men vi prøver å få tid sammen i helgene ).

Er dette en noenlunde normal reaksjon på orgasme? Hvordan reagerer dere i det orgasmen setter inn og dere når toppen?

Endret av davon5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gav henne nok en helt fantastisk orgasme!

Styrken på orgasmene varierer, men de riktig sterke gjør som regel at jeg mister kontrollen, spenner alle muskler i kroppen og blir nærmest bevisstløs en kort stund.

Gjest oline
Skrevet

Kjenner meg igjen der, det er umulig å ligge stille !

jeg biter i dyna og holder meg fast i lakenet, hehe

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så heldig hun har som har deg da :rødme:

Jeg er vel også sånn som vrir og vender på meg og skriker/stønner høyt...

Gjest Blubberella
Skrevet

Er ikke så veldig bråkete av meg, men lager vel en del godlyder, puster tungt og spenner masse muskler både her og der. Krampe i tærne har hendt ganske ofte i kampens hete :fnise:

Skrevet

Kjenner meg igjen der, det er umulig å ligge stille !

jeg biter i dyna og holder meg fast i lakenet, hehe

Samme her.. :)

Gjest sardintroll
Skrevet

Når jeg får orgasme, pleier hele kroppen å riste, og det hender at jeg ikke klarer å holde tilbake et stønn. :rødme:

Skrevet

Lyder, stønn, alle muskler i kroppen spenner seg totalt før orgasmen når toppen og jeg rykker til, og rister, uten å kunne kontrollere noe. De få gangene jeg får spruteorgasme, er det så sterkt at jeg ikke har kontroll på noe, til og med tårene triller! Sterkt!

Gjest sardintroll
Skrevet

Lyder, stønn, alle muskler i kroppen spenner seg totalt før orgasmen når toppen og jeg rykker til, og rister, uten å kunne kontrollere noe. De få gangene jeg får spruteorgasme, er det så sterkt at jeg ikke har kontroll på noe, til og med tårene triller! Sterkt!

Høres utrolig deilig ut! :D

Skrevet

Det varierer fra partner til partner her. Må nåværende kjæreste, klarer jeg faktisk ikke å la vær å stønna. Og det nokså heftig.

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Beskriver orgasmeøyeblikket,s elv om jeg er gutt.

Er som flere av jentene beskriver, jeg rister kraftig når jeg nærmer meg orgasmepunktet og stivner helt, mens kroppen spennes i bue å dirrer ukontrollert når jeg får mine sterkeste orgasmer. Noen ganger mister jeg helt pusten, andre ganger stønner jeg høyt, mens alt svartner og jeg mister kontrollen fullstendig, utrolig digg as:)

• 2 måneder senere...
Gjest birry93
Skrevet

Kommer an på. Holder jeg på for meg selv, er det bare litt pesing og ynking, men når en dyktig partner gir meg en skikkelig orgasme etter en times råpuling, tror jeg de fleste blokka hører meg. xD

Skrevet

Dama har det med å skalle ned nattbordet når jeg bruker tunga, jeg tar det som et kompliment. :icon_lol:

Hun kommer litt mindre voldsomt når hun får orgasme under akten, og når hun kommer på egenhånd sier hun det er en skuffende affære i sammenlikning. Det kan jo være det er litt skryt til meg, men det er ingen tvil om at hun kommer kraftig av oralsex i hvert fall. Få ting som tenner meg mer enn at hun kommer, så det passer jo fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...