Gå til innhold

Enderlig sommervær !

Fremhevede innlegg

Gjest Caylee
Skrevet

Jeg har har jeg tatt på sommerkjole min, smørt meg inn med masse solkrem, og jeg følte meg helt topp. Føler meg pen for en gangs skyld. Så nå er det bare et problem. De få vennene jeg har får jeg ikke kontakt med og en har reist bort. Så hva var vitsen at jeg ordna meg så fint til dette fine været da?? Jeg har prøvd å være alene ute, men har gitt opp, DRIT kjederlig. Så jeg har sendt melding til en X bestevenn som ditcha meg for snart to år sia, men tviler på at hun svarer. Så nå har det blitt til at jeg sitter på datan i dette fine været :sukk: Hva skal jeg liksom gjøre? Vil ikke sitte inne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har har jeg tatt på sommerkjole min, smørt meg inn med masse solkrem, og jeg følte meg helt topp. Føler meg pen for en gangs skyld. Så nå er det bare et problem. De få vennene jeg har får jeg ikke kontakt med og en har reist bort. Så hva var vitsen at jeg ordna meg så fint til dette fine været da?? Jeg har prøvd å være alene ute, men har gitt opp, DRIT kjederlig. Så jeg har sendt melding til en X bestevenn som ditcha meg for snart to år sia, men tviler på at hun svarer. Så nå har det blitt til at jeg sitter på datan i dette fine været :sukk: Hva skal jeg liksom gjøre? Vil ikke sitte inne.

Stakkar, jeg har virkelig vondt av deg :fnise: .

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du klarer ikke kose deg i det fine været egenhendig?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg syns du skal ta en tur ut i parken alene :) Ta med et teppe, iPod, blader, snaks osv, og ha en fin dag ute på egenhånd. Ikke være avhengig av at andre skal ut i solen. Det samler seg nok gjenger rundt deg, og kanskje du kan joine frisbee, volleyball, linegåing ol?

Gjest Caylee
Skrevet

Du klarer ikke kose deg i det fine været egenhendig?

Å, mener du at jeg skal gå på piknik alene, eller bade i spredern alene? Det er jo kjempe gøy -.-

Gjest Caylee
Skrevet

Hei!

Jeg syns du skal ta en tur ut i parken alene :) Ta med et teppe, iPod, blader, snaks osv, og ha en fin dag ute på egenhånd. Ikke være avhengig av at andre skal ut i solen. Det samler seg nok gjenger rundt deg, og kanskje du kan joine frisbee, volleyball, linegåing ol?

Problemet er at nærmeste park er i oslo sentrum og det er litt langt. Jeg er ikke den personen som er så utadvent. Aldri i livet m jeg hadde turt det. Men sikkert godt forslag for mange andre som er alene i dag :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Problemet er at nærmeste park er i oslo sentrum og det er litt langt. Jeg er ikke den personen som er så utadvent. Aldri i livet m jeg hadde turt det. Men sikkert godt forslag for mange andre som er alene i dag :)

Det er da større og mindre parker og grøntområder i hele Oslo. Du trenger ikke være utadvendt for å ligge og sole deg.

Skrevet

Du har gitt opp å være ute alene, men har ingen som kan være med deg ute? Herregud. Hold deg inne hvis det skal være så pokkers vanskelig.

Mitt tips skulle vært å legge deg på et teppe med en god bok og en kurv jordbær og/eller is, men det innebærer jo å være alene.

Å lese bøker er uansett bra for alle, og det skjer som oftest ikke i plenum.

Skrevet

Hei!

Jeg syns du skal ta en tur ut i parken alene :) Ta med et teppe, iPod, blader, snaks osv, og ha en fin dag ute på egenhånd. Ikke være avhengig av at andre skal ut i solen.

Det samme ville jeg gjort. Så lenge jeg har musikk og noe å lese så klarer jeg meg selv. Må nesten nyte det fine været når man har tid.

Skrevet

Synes det er herlig å bare sitte ute i solveggen med en god bok, noe godt å drikke og frukt. Man trenger ikke være sosial og omringet av en stor vennegjeng for å kose seg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...