Gå til innhold

Firstprice, Euroshopper etc.

Gjest Varpunen

Anbefalte innlegg

Gjest Mahareth

Jeg kjøper aldri euroshopper eller landlord, men mye xtra og fp. Bruker egg og ost fra xtra, og baguetter og ciabatta fra fp. Juicene er også relativt gode. Brødene er så luftige at jeg ikke gidder å tenke på det engang, og kjøttet kjøper jeg ikke. Handler heller mellompris-merker som jeg vet at er ok på smak.

Pastaen smaker null og niks, og det er ikke mulig å koke den al dente. Har prøvd sjokoladepåleggene, de var ok, men langtfra gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest goodtwin

firstprice steke og bakemargarin syns jeg ikke smakte godt! (altså, den satte en uvelkommen smak på det som ble stekt/bakverket. Så der tror jeg at jeg holder meg til melange :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Det finnes så mange bra billigprodukter, og det er synn at det er så undervurdert, bare fordi det er billig.

Firstprice hamburgere er sinnsykt gode, og definitivt det produktet jeg er mest fornøyd med :sikle:

Ris, macaroni, pytt i panne og druer er firstprice produkter jeg også kjøper masse av, i tillegg til div andre frukt og grønnsaker, som feks mais og cherrytomater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Vil man ha en stekeolje som tåler høy varme, velges gjerne rapsolje. Det finnes rapsoljer av ulike kvalitet, men den fra Euro Shopper er en helt grei hverdags stekeolje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden av diskusjonen, kanskje men, Prior behandler ikke kyllingen sin noe bedre enn billigprodusentene. Med mindre kyllingen er merket som økologisk eller frittgående, er det burhøns man spiser.

Norske bønder er ikke opptatt av dyrenes velferd, ei heller de bøndene som leverer til Prior. Det er neppe stor kvalitetsforskjell på Prior og FP og andre billigmerker.

http://www.aftenbladet.no/innenriks/1028974/Norge_blaaser_i_EU-krav_om_burhoens-forbud.html

Derfor spiser jeg ikke kylling som ikke er økologisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...