momo Skrevet 22. mai 2010 #21 Skrevet 22. mai 2010 Jeg er veldig fan av firstprice produkter, så veldig fornøyd med jasminris, kjøttdeig, kyllingkjøttdeig, kyllingfilet, kyllingvinger, ost, makrell i tomat, egg, tunfisk, kneip brød, tortilla lefser og taco saus.
Superlilje Skrevet 22. mai 2010 #22 Skrevet 22. mai 2010 Oppdaget i dag at first price sin salsa dip er mye bedre enn kims sin, i tillegg til at den er større og billigere. Supert!
Gjest Lyh Skrevet 22. mai 2010 #23 Skrevet 22. mai 2010 Euroshopper sine kylling overvinger er gode, 20 kr for en kilo
Gjest SmallTalk Skrevet 22. mai 2010 #24 Skrevet 22. mai 2010 Coop sine hvitløksbaguetter er enda bedre enn FP sine, bare sånn til opplysning. Og prisen er ca lik. Forøvrig så er FP sin tomatsuppe også god, i tillegg til det meste annet som er nevnt her. Frokostblandingene også (puffet ris, -havre og -hvete, samt müsli). Også liker jeg yoghurten.
Gjest *miffy* Skrevet 22. mai 2010 #25 Skrevet 22. mai 2010 Jeg liker FirstPrice sine tacolefser og tacosaus, synes de er bedre enn de "vanlige" merkene. Men ellers er det lite jeg har prøvd fra billigmerkene, burde sikkert bli flinkere til det.
Gjest goodtwin Skrevet 23. mai 2010 #26 Skrevet 23. mai 2010 lettsalta firstpricepotetgull er kjempegod "uff nå må jeg sitte inne på en søndag å lese til eksamen, selv om det er supert vær ute"snacks =) Og kutter man opp litt firstprice gulrøtter til også, føler man seg litt sunn i tillegg!
Gjest Serena Skrevet 23. mai 2010 #27 Skrevet 23. mai 2010 First price hvitløksbaguetter er gode og duger absolutt.
Villbringebær Skrevet 23. mai 2010 #28 Skrevet 23. mai 2010 Kyllingfilèt og kyllinglår er supert. Makrell i tomat smaker grusomt. Rødkålen er heller ikke noe å rope hurra for.
Gjest Spinell Skrevet 23. mai 2010 #29 Skrevet 23. mai 2010 Det eneste jeg er skikkelig misfornøyd med fra FP er baconet. Det er så fullt av vann at det spruter lange veger når det varmes opp. De få gangene jeg har vært utsatt for dette baconet har jeg blitt brent av vannet. Melkesjokoladen er jeg heller ikke overbegeistret for. Vi bruker ganske mye FP hos oss, og er fornøyde med kyllingfiletene, tortilla-lefsene, tortilla-chipsen, hvitløksbaguettene, fiskegratengen, middagspølsene, all frukt og grønt, tacosausen, og sikkert enda flere ting som jeg ikke husker i forbifarten.
Jinta Skrevet 23. mai 2010 #30 Skrevet 23. mai 2010 (endret) Vi kjøper det vi kommer over av First Price varer så vi har prøvd det meste. Vi liker ikke den brune sausen og bernaisen sausen, de smaker rett og slett ikke godt i FP varianten. FP baconosten er heller ikke god, ketchupen går ann men den smaker litt tomatpure- spørs hva man liker. Cherry tomatene synes jeg er litt smakløse i FP så de pleier vi å kjøpe vanlig varianten av. Ellers pleier vi alltid å kjøpe FP eple og appelsin juicen, grønnsakene(gulrøtter, paprika og poteter) Baguettene, jordbær og bringebær syltetøyet, osten, kyllingkjøttdeig og fileter, egg, saltpotetgull og ostepop, salsadip, tortillachips, saltsticks(8 kr! ), champagnebrus, jallacola og appelsinbrus,rød eller gul saft, tacopakka, tortillalefser,fiskepudding, danskepølse, kokt skinke, hamburgerrygg, røkte kjøttpølser som vi bruker til utrolig mye forskjellig når det skorter med penger,pasta carbonara posene, bacon, kyllingvinger- veldig gode, hel grilla kylling, kjøttpudding- bedre enn vanlig, bananer, epler, kiwi, appelsiner, shampoo, balsam, dusjsåpe, håndsåpe,tamponger, dorull, grønnsåpe, skuremiddel(vet ikke om dette finnes i FP men finnes i billigvariant-like bra.), kjøkkenkluter, servietter, papptallerkener, corn flakesen. Sikkert flere ting vi bruker som jeg ikke kommer på også. Endret 23. mai 2010 av Jinta
Gjest Agurkolat Skrevet 23. mai 2010 #31 Skrevet 23. mai 2010 Liker FP betre enn Landlord. Kjøper kyllingfilet, dasspapiret, osten (eg et ikkje ost, men sambo gjer.) Colaen er og veldig god! Kom ikkje på noko meir i farta, et vel ikkje så mykje
Gjest Micka Skrevet 24. mai 2010 #32 Skrevet 24. mai 2010 Euroshopper: Juice, sjokolade og cookies Firstprice: Kyllingkjøttdeigen syns jeg er helt grei, tacosausen deres er den beste jeg vet om, hvitløksbaguettene er bra, bananene er som regel bra, servelaten er grei, osten er også helt ok så lenge en bruker den smeltet eller i annen mat. Kjøper ikke såpe osv., innbiller meg at den tørker ut noe inni *... Du har rett ang såpen. Jeg brukte håndsåpe en stund fra firstprice, og hendene ble helt uttørket med sår og greier. Nå må jeg bruke spesialsåpe som er mye dyrere. Vinninga opp i spinninga.
Thorn Skrevet 24. mai 2010 #33 Skrevet 24. mai 2010 (endret) Du har rett ang såpen. Jeg brukte håndsåpe en stund fra firstprice, og hendene ble helt uttørket med sår og greier. Nå må jeg bruke spesialsåpe som er mye dyrere. Vinninga opp i spinninga. Og da kan jo jeg fortelle at First Price håndsåpe er en av de få mine eksemhender tåler. Og i motsetning til mange andre såper, tørker altså ikke denne ut min hud Ellers bruker jeg FP loff, hvitost, tacoprodukter, hvitløksbaguetter, tortillachips, saltchips, tørkepapir, kluter, svamper, ytrefilet, pasta, bodylotion og sikkert flere ting jeg ikke kommer på i farta. Endret 24. mai 2010 av hikari
hilli Skrevet 24. mai 2010 #34 Skrevet 24. mai 2010 Jeg bruker Landlord vaskepulver som er parfymefritt og svanemerkeet. Vanligvis så kjøper jeg også grønnsaker fra kjedenes egne merker dersom det ikke finnes et økologisk alternativ. Nøtter kjøper jeg også fra Landlord, både snacks- og bakenøtter. Og hermetiske tomater og pasta. Det er sikkert en del annet jeg også kjøper som jeg ikke kommer på, men styrer unna kylling (etiske årsaker), bacon (kvalitetsårsaker, mye vann) og kjøttdeig (liker ikke å få beinrester i munnen).
Gjest yojo Skrevet 24. mai 2010 #35 Skrevet 24. mai 2010 First Price Champagnebrus er god, den beste synes jeg!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. mai 2010 #36 Skrevet 24. mai 2010 (endret) Firstprice: Kyllingkjøttdeigen syns jeg er helt grei, tacosausen deres er den beste jeg vet om Kyllingkjøttdeigen er like god fra First Price som fra for eksempel Den gylne hane/stolte hane, eller hva det nå enn heter, og Gilde. First Price-produkter som tacosaus finnes vel ikke uten sukker...og da betaler jeg heller mer for å få en uten sukker. Endret 24. mai 2010 av gjestdeluxe
*Annie* Skrevet 24. mai 2010 #37 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har forsøkt Naco chipsene til flere av billigmerkene, og de synes jeg er supergode!
Snop Skrevet 24. mai 2010 #38 Skrevet 24. mai 2010 Testet en sånn First Price ferskpizza her om dagen. WOW, den var dårlig. Trodde jeg hadde gjort et skikkelig bra funn siden den kostet 19kr, men til og med den smakte skikkelig kunstig. Ikke så rart kanskje, når den er laget av hvete, vann og E-stoffer Et par dager tidligere hadde jeg FP-fiskegrateng. I motsetning til pizzaen klarte jeg å spise den opp, men det var bare fordi jeg så godt jeg kunne ignorerte konsistensen, blandet det med det andre på tallerkenen og pøste på med salt. Ellers er jeg positivt overrasket over FP-nudlene, skjønner ikke hvorfor jeg har kjøpt Mr Lee i alle disse år når jeg får 5 stk til ca samme prisen som er like gode.
Gjest goodtwin Skrevet 27. mai 2010 #39 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har hørt mye bra og mye dårlig om FP-pizzaen, så nå ligger det et eksemplar og venter på meg i frysern som jeg kan teste ut neste gang jeg ikke gidder å lage middag er egentlig ganske spent på den! I dag var det ris og FPfiskepinner og FPsursøtsaus til middag, godt var det og billig var det og!
ellen :) Skrevet 27. mai 2010 #40 Skrevet 27. mai 2010 Den pizza bunnen smakte som pita brød, synes jeg da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå