bookwormgirl Skrevet 20. september 2003 #1 Skrevet 20. september 2003 Jeg har lenge letet etter en enkel kjole, nå har jeg funnet denne og har tenkt å få sydd den. Hva syns dere? ]http://wedding5.weddingchannel.com/fashion...Count=true Skal nok ikke ha den lengre delen bak, men liker godt enkelheten ved den, og så vurderer jeg å ha langt enkelt slør, men ikke fullt så langt som på bildet.
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2003 #2 Skrevet 20. september 2003 Nydelig, enkel og stilren brudekjole!! :D
Gjest Tex Skrevet 20. september 2003 #3 Skrevet 20. september 2003 Stilig. Jeg likte slepet jeg da....
Barbie Skrevet 21. september 2003 #7 Skrevet 21. september 2003 Den minnet litt om kjolen moren min hadde,for 37 år siden..
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2003 #8 Skrevet 21. september 2003 Synes kanskje akkurat den var litt 70-talls og umoderne i snittet, men synes det er kjempefint med enkle kjoler : )
ringblomst Skrevet 21. september 2003 #10 Skrevet 21. september 2003 Veldig enkel og pen kjole - jeg likte også slepet på kjolen ble litt mer "brudete" av det .
Gjest MrsL Skrevet 21. september 2003 #12 Skrevet 21. september 2003 Den var velsig enkel og fin Kanskje du vil revurdere det med ikke å ha slep på den for selv om da kanskje ikke liker det nå blir det nå helt annet når du får den på deg. Det er sant - du føler deg mer "brudete". Var masse ting jegg IKKE skulle ha når jeg giftet meg og har endt opp med å kjøpe alt det
Montezuma Skrevet 21. september 2003 #15 Skrevet 21. september 2003 Enig med barbie. mamma-type. Kjedelig og gammeldags, synes jeg.
bookwormgirl Skrevet 22. september 2003 Forfatter #16 Skrevet 22. september 2003 Nå er jeg jo ikke helt sikker på at det var det Barbie sa?? Hun sa bara at den lignet på kjolen moren hennes hadde for 37 år siden. Uansett så er det litt den 60-talls stilen vi går for. Min kjære skal ha svart dress og hvit skjorte med store snipper. Bryllupsbilen er en Ford Mustang cab! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå