Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Del Skrevet 21. mai 2010 http://www.tv2underholdning.no/norsketalenter/hvilket-sted-i-norge-boer-alexx-trylle-bort-3212861.html Hva er så galt med Molde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Del Skrevet 21. mai 2010 Aner ikke. Jeg har vært en liten tur innom Molde og synes det er en koselig by. Kan det tenkes at det er en eller noen få personer med mer enn én e-post-adresse som har foreslått Molde? Det er alltids noen som gidder å bruke tid og energi på sånt tull. Dessuten er det vel sikkert noen nabokommuner eller sånt som har et horn i sia til Molde, som det ofte er med mindre steder. Alle har liksom en konkurrent i nærområdet som skaper krangel, litt sånn som Norge og Sverige. Naboer krangler gjerne litt vennskapelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Del Skrevet 21. mai 2010 Fæl dialekt, kjedelig by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 22. mai 2010 #4 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Jeg tipper at det er moldensernene de vil ha tryllet bort. Byen i seg selv er jo ikke noe spesielt ille. Endret 22. mai 2010 av Pet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #5 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg bor i Molde og syns det er den kjedeligste byen i hele verden. Dårlig vær, stygg dialekt, sure folk og et dødt kulturliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 22. mai 2010 #6 Del Skrevet 22. mai 2010 Har ikke vært i molde, og har ikke noe spesielt imot byen heller. Eneste jeg ikke liker er fotballaget, med tanke på at jeg er brannsupporter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciara* Skrevet 22. mai 2010 #7 Del Skrevet 22. mai 2010 Det skjer jo ingenting i den byen! Den består av to gater, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramello Skrevet 22. mai 2010 #8 Del Skrevet 22. mai 2010 Stygg dialekt og kjedelig by, sentrum består av ei gate.. Dessuten tåler de ikke at nabobyene har noe som de ikke har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 22. mai 2010 #9 Del Skrevet 22. mai 2010 Synes dialekten er ganske sexy på jenter da. Og det er ganske mange søte sånne, særlig i omegnen. Men at det er en kjedelig by, greit nok. Men de som lager Hotel Cæsar og Paradais Hotell skal jo også leve... Men Oslo skal han bare trylle vekk for min del. Det er et skithøl. - En forvokst skitten ungkarshybel, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #10 Del Skrevet 22. mai 2010 Sikkert mange Ålesundere som har skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #11 Del Skrevet 22. mai 2010 Kristiansundere tenker jeg, siden det er høy temperatur i sykehusdebatten mellom Molde og Kristiansund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 23. mai 2010 #12 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg bor i Molde og syns det er den kjedeligste byen i hele verden. Dårlig vær, stygg dialekt, sure folk og et dødt kulturliv. Skriver under her! Flyttet hit for å studere, er kjempe lei etter ett år. Så nå flytter vi før 1. juni Menneskene her er de minst imøtekommende menneskene du finner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 23. mai 2010 #13 Del Skrevet 23. mai 2010 Menneskene her er de minst imøtekommende menneskene du finner! Det må jeg, med skam å melde, kullkaste. Dette er langt i fra min erfaring med de der merkelige, men søte folka. Det der har mest å gjøre med hvordan en selv er, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 24. mai 2010 #14 Del Skrevet 24. mai 2010 Menneskene her er de minst imøtekommende menneskene du finner! Det er min erfaring også. Jeg har en åpen og sosial venninne som skulle bo der i tre år pga et engasjement mannen hennes fikk og hun sa at det det var omtrent helt umulig å kjent med folk. Når hun prøvde å nærme seg noen, snudde de bare ryggen til og gikk. Hun dro hjem etter ett år. Jeg hare en venn som bor der nå og han har bodd der i ti år og han har ikke blitt kjent med eneste innfødt. Han er også åpen og blid og glad i folk. Jeg har vært mye i Molde og har også opplevd dette og alle jeg kjenner som har kommet til Molde utenifra sier det samme. Moldensere utenfor Molde er noe helt annent, men hjemme i Molde rotter de seg samen mot trusler utenfra. Sånn opplevs det å være i Molde, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 24. mai 2010 #15 Del Skrevet 24. mai 2010 Det må jeg, med skam å melde, kullkaste. Dette er langt i fra min erfaring med de der merkelige, men søte folka. Det der har mest å gjøre med hvordan en selv er, tror jeg. Da er det rart at uansett hvor jeg har vært tidligere har jeg fort fått venner osv. Mens når jeg begynte på siste året på vgs her i molde var det kun EN person i klassen som tok iniativ til å bli kjent. Jeg var med på klassetur i begynnelsen og da var det heller ingen som pratet eller noe. Da jeg begynt på høgskolen i molde året etter fikk jeg mange venner allerede i starten! Har møtt en grei moldenser da jeg gikk på folkehøgskole og hun er jeg med fortsatt. Men ellers har jeg hørt mange si at dert er vanskelig å komme innpå og vær med moldensere. Hvorfor ble de ellers kåret i en høgskole undersøkelse som dn plassen det var værst å bli kjent med lokalbefolkningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå