Gjest MissBella Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Så en reklame av denne mobilen på banen idag. Fikk litt lyst på den. Noen som har den? Bra el dårlig? Finner ingen tester på denne mobilen. http://www.nokia.no/finn-produkter/produkter/nokia-x6-16gb
Rumohra Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Hei! Har ikke testen den selv, men var innom en blogg i dag hvor hun som har den hadde brukt den et par uker og skulle gi en vurdering. fotballfrue.blogg.no Veldig søt jente!
GueSS Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har bestilt x6 nå etter å ha blitt overbevist av samboern Han har hatt den et par uker nå og er storfornøyd, jeg har prøvd den en del selv og funnet ut jeg bare må ha denne! Veldig lett å trykke seg frem på og masse smarte snarveier, bla kan du lagre kontakter som profiler i selve stanbyskjermen(eller hva jeg skal kalle det) med bilde og så trykker du deg bare inn og ser hva som er skrevet av mld/ringt ol. på hver enkelt person. Lettvint med personer man har mye kontakt med. Kamera er bra, lyd, + mer enn nok lagringsplass for min del (Nå gjenstår det bare å få den da, ettersom tollpost er i streik )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå