Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2003 #1 Skrevet 20. september 2003 Er det noen som har erfaringer om denne serien? har brukt all soft til nå, men har litt lyst til å prøve extreme...
Junebug Skrevet 20. september 2003 #2 Skrevet 20. september 2003 Frisøren min anbefalte meg denne shampoen for å få mer volum og "hold". Jeg er veldig fornøyd med den.
missfidget Skrevet 20. september 2003 #3 Skrevet 20. september 2003 Jeg har hele serien og synes shampooen og conditioner er ganske dårlig. Du får følelse av at håret er ikke skikkelig rent og dessuten er det vanskelig å bruke siden du får så lite skum. Deep Fuel (hårkur) og Anti Snap er begge bra produkter som jeg har vært litt mer fornøyd med. Jeg vet at Redken Extreme er det eneste i hele kolleksjon som pleier å være ganske kontraversiell i og med at noen synes det er det verste og noen er ganske fornøyd. Kunne lønner seg å spør frisøren om et par prøver, kanskje?
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2003 #4 Skrevet 20. september 2003 Jeg har aldri hatt noen problemer med å få min sjampo til å skumme. Jeg liker både sjampoen og balsamen, eneste minuset er kjedelig lukt. Men håret blir bra.
Gjest Paff Skrevet 20. september 2003 #5 Skrevet 20. september 2003 Jeg hadde veldig slitt hår etter mye striping og ble anbefalt av min frisør å kjøpe denne serien. Jeg er KJEMPEFORNØYD. Jeg brukte den intenst over flere uker og fikk betydelig glattere og mer "fornøyd" hår. Nå bruker jeg den bare en gang i blant, for å bevare "effekten".
Lillebi Skrevet 21. september 2003 #6 Skrevet 21. september 2003 Jeg er veldig fornøyd. (Men synes lukten er litt kjedelig). Frisører anbefaler meg den (lyst, stripet, slitt hår) - IKKE all soft som så mange liker her! Håret mitt trenger visst ikke alle fuktigheten som jeg trodde det trengte. Extreme tynger ikke håret så mye. Du må bruke den noen uker for å merke virkningen (ikke bytte shampo annenhver gang slik jeg ofte har gjort..) Hodebunnen min reagerer heller ikke på den slik den gjør på mange andre "Repair" shampoer.
myagi Skrevet 21. september 2003 #7 Skrevet 21. september 2003 Jeg er veldig fornøyd med antisnap. Bruker all soft ellers.
Gjest Paff Skrevet 21. september 2003 #8 Skrevet 21. september 2003 Jeg er veldig fornøyd. (Men synes lukten er litt kjedelig). quote] Jeg syns lukten er deilig jeg!
Lillebi Skrevet 21. september 2003 #9 Skrevet 21. september 2003 Jeg synes lukten på balsamen minner veldig om lukten av selvbruningskrem..
Gjest Paff Skrevet 21. september 2003 #10 Skrevet 21. september 2003 Jeg bruker ikke selvbruningskrem så det vet jeg ikke, men lukten er fin i min nese
Gjest Ethereal Skrevet 22. september 2003 #11 Skrevet 22. september 2003 Jeg hadde shampoen for lenge siden, og husker at jeg syntes den luktet litt som bringebærdrops. Gjør den fremdeles det??? I mine øyne er det et fortrinn med produkter som ikke lukter for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå