Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er meget mulig jeg er ganske kort nå men...jeg er nødt å spørre. jeg har bestilt meg noen nye piercinger( Jeg er helt ny på piercing fronten)og har fått de i dag, såkalt bananer. Hvordan får jeg løsnet den ene kulen og hvordan vet jeg hvem kule som skal løsnes( de er helt like på begge ender) Det kan da ikke være meningen at man skal stikke en kule igjennom øyenbrynnet!?? ( det er der jeg har piercet meg) Hvordan fjerner jeg den gamle? Det sitter jo rimlig godt fast den/de kulene. Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å skru litt på kulene for å se hvilken som løsner. Pleier å være den øverste (den du allerede har på deg altså) En grei husk er: lefty loosy, righty tighty :)

Altså skru til venstre og den løsner, og høyre når du skrur på...

Skrevet

Jeg skal ikke garantere at alle er sånn, men på de jeg har vært borti har begge kulene vært mulig å skru av. Prøv å hold den ene kulen fast mens du skrur opp den andre, det pleier å løsne minst en av de :) (ev kan du prøve å bruke tang hvis de sitter ordentlig godt fast, men vær forsiktig så du ikke lager riper)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Gjest Marlo
Skrevet

Har opplevd å ikke klare å få ut en piercing.

Sambo prøvde med tang og alt, legene (jeg skulle inn til operasjon) prøvde, de hentet andre leger og sykepleiere - ingen klarte å få den ut.

Men klarte det til slutt (sikkert etter masse rugging på den) å få den ut med hjelp av to små tenger.

Og min piercing satt i tunga ... var litt øm etterpå ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...