Gjest Ellisiv Skrevet 20. september 2003 #1 Skrevet 20. september 2003 ...med Dermalogica! Hentet mitt Skin Kit (normal/dry) på posten i dag, prøvde sakene- og nå bare bobler jeg over. Huden kjennes så veldig ren, glatt og myk! Og det etter å ha brukt produktene bare èn gang. :o Og så lukter det deilig lavendel... Gjett hvem som dropper Shiseido til fordel for Dermalogica. Serien har fått enda en fan her inne!
Agnes Skrevet 20. september 2003 #2 Skrevet 20. september 2003 Hva inneholder skin kit'en og hva kostet den? Hvor bestilte du den fra?
Gjest Ellisiv Skrevet 20. september 2003 #3 Skrevet 20. september 2003 Hei Agnes! Jeg bestilte prøvepakken på www.lookfantastic.com. Se på menyen til venstre, under "Beauty", der finner du Dermalogica øverst. Klikk på navnet, og scroll til nederst på siden du da kommer til, der finner du kategorien Skin Kits. Der finner du oversiktene over hva de forskjellige Skin Kits inneholder av produktprøver. Jeg valgte det for normal/dry skin. Den kostet, med porto, ca. 230 kr. Man betaler med kredittkort, og mottar pakken etter 3 dager (hvis den ikke blir stoppet i toll. Jeg har kjøpt produkter fra nettsiden 4 ganger nå, og pakkene mine har kommet etter 3 dager hver gang.) Jeg er kjempefornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå