majan Skrevet 20. september 2003 #1 Del Skrevet 20. september 2003 Ja igår var jeg på Perfect Home party, og de har fått så utrolig mye fint. Skulle vært millionær for en dag........ Så jeg bestilte varer for 600 kroner, også skal jeg ha party i oktober en eller annen gang. Håper at de som skal til meg kjøper masse, for jeg har så lyst på et speil der som jeg kan få til halv pris hvis de får solgt for over 3000 kroner, så jeg krysser fingre og tær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 12. oktober 2003 #2 Del Skrevet 12. oktober 2003 De har veldig mye fint. Nissene var spesielt fine i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. oktober 2003 #3 Del Skrevet 12. oktober 2003 Kjenner ikke til dette jeg - har de noen nettsider? *vil også ha perfekt hjem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. oktober 2003 #4 Del Skrevet 12. oktober 2003 Dele da Tusenfryd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. oktober 2003 #5 Del Skrevet 12. oktober 2003 http://www.perfecthome.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå