Gå til innhold

Hva er det meste du har brukt hos frisør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte å sjekke hva det meste andre har brukt hos frisør? og hva er den største endringen du har gjort på håret?

Videoannonse
Annonse
Gjest Katee
Skrevet

Brukte rundt 1650,- sist gang jeg var hos frisøren. Det er meste jeg har brukt noen gang - men det var absolutt verdt det. Farget og klippet (mye!) pluss at jeg kjøpte voks.

Den største forandringen jeg har gjort er å klippe mitt lange, lange hår til kort. Det har jeg forøvrig gjort 2 ganger :) og er kjempefornøyd!

Skrevet

Ca 1700, dette var da klipp og permanent. Det var jo selvsagt en stor forandring, men det har jeg gjort flere ganger uten at det har kostet skjorta. Har blant annet klippet meg kort flere ganger, og det er en stor forandring når en er vant til å ha har langt nedpå ryggen.

Skrevet

Meste jeg har brukt er kanskje 1200,- eller noe i den duren.

Da var det striping i to ulike nyanser, vask og kur, og klipp.

Skal sies at jeg ikke har vært hos frisøren nå på flere år...

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

1500 ca, gikk fra knallrødt til blondt, tok eviglang tid.

Største forandring var fra blondt hår ned til midten av ryggen, til svart kort hår.

Skrevet

1600 ca. Men kjøper alltid produkter ved frisørbesøk - noe som gjør at pengene flyver, hehe .

Gjest AnonymBruker
Skrevet

2200... Bleket håret etter mislykka striping hjemme. På Ruby i Trondheim. Jeg så verre ut etter behandlingen enn før. Aldri opplevd verre frisør heller.

Skrevet

Den største forandringen min var å farge håret knall rødt.

Men en annen forandring var å gå fra brunette til platinablond. Ble fort brunette igjen, ja.

Det dyreste jeg har betalt hos en frisør var omtrent 2200 kroner. Striper, og klipp.

Skrevet

Det dyreste jeg har betalt var rundt 2000 kr på Alex frisør i Oslo (Oslo City). Klippet en kort bob, og foliestriper med 3 forskjellige blondnyanser. Aldri vært så fin på håret! :)

Skrevet

2000,fikk mange striper i fler nyanser,det ble kjempe fint.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Ca 2200,-. Fikk klippet opp håret en god del, pluss foliestriper i to farger + bleking. Jeg var kjempe fornøyd, og skal tilbake dit når jeg får meg jobb. :)

Dette var i Kongsberg, som forøvrig er helt jævlig i pris i forhold til hva f.eks Oslo er når man sammenligner marked, husleie og konkurranse.

Skrevet

Det meste jeg har brukt hos en frisør er 1700,- for farging, striping, klipping og føn/styling

Den største forandringen var fra brunette til platinablond (HVITT HÅR)... gikk med det ett år før jeg ble så lei at jeg holdt på å spy. Derfor brukte jeg 1700 hos frisør for å bli kvitt det.

Skrevet

Pleier å ligge rundt 1800,- da går det ca 6-7 uker mellom hver gang.

Den dyreste var på ca 2600,-

Skrevet

Å, glemte å svare på hva som var den største forandringen. Hadde veldig lyst langt hår, og klippet det i kort bob, og farget det mørkebrunt. Skal aldri gjøre det igjen :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hm, en av de større forandringene var da jeg klipte av håret som hadde vært langt hele oppveksten, til over skuldrene. Ikke så drastisk, egentlig :ler:

En annen var da jeg klipte det nesten kort og farget det mørkt (først med for mye rødt i, senere brunt med striper), har vel betalt ca 800-1200 pr gang :klø: Mulig litt mer når det har vært flere striper. Klipper meg stort sett "på landet" hos en veldig flink frisør, det blir ikke så dyrt synes jeg :) Sist klipte jeg det + farget (uten striper), og med studentrabatt ble det ca 750 kr.

Skrevet

Pleier å ligge rundt 1800,- da går det ca 6-7 uker mellom hver gang.

Samme her. Men det er inkludert napping og farging av øyebryn.

Skrevet

Samme her. Men det er inkludert napping og farging av øyebryn.

+1

Skrevet

Brukte 1900 kroner på det meste. Og det var kun farging, men håret mitt er usympatisk etter mange hjemmefarginger, så måtte bruke 3 forskjellige farger.

Ser for meg at det blir minst like dyrt, og det mest drastiske jeg gjør når jeg skal til frisøren neste gang. Skal få ut rødfargen min, skal ha min naturlige hårfarge igjen (mørk blond) :jepp:

Skrevet

Den største forandringen for meg var å klippe håret kort, d.v.s fra ca midt på låret til skulderlengde. Aldri angret!

men det verste jeg har gjort var når jeg bleket panneluggen i 8.klasse helt hvit! Vel,det verste kom etterpå når den ble gul og begynte å falle av..like før konfirmasjonen min. Min mor ble såååå glad :ler: ganske så sassy på konfirmasjonsbildet med panneluggen i en krøll på hver sin side av ansiktet.. :fnise:

bruker omtrent 500,- hver gang hos frisør, bare klipper tupper, opprettholder lengden og klipper det opp litt.

Skrevet

Rundt 1500 kr, klipt fra ganske langt til kort og fargen svart til rødt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...