Nyxe Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Skulle forsøkt spray tan, for å se om jeg kler litt farger før jeg tar meg bryet til å sole meg, hehe Uannsett, noen som har favoritter i området ? Eneste jeg kunne finne på nett var vel vannkanten som bruker kabinet og koster 400kr for hele kroppen. Og det skulle vist vare 4-10 dager ? Er heeelt ny i dette feltet, skulle gjerne hørt i fra folk med litt erfaring !
Gjest Silvermist Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Vogue, som ligger i Hotel Norge, har spray tan. Fikk ikke til link, men her: http://monicainvogue.no/prisliste/
Annie19 Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 I gågata ligg det ein frisørsalong som tilbyr spraytan ganske rimeleg. Hugsar ikkje pris, men beit meg til merke at det ikkje var dyrt. Hugsar dessverre heller ikkje kva salongen heiter, men meiner den låg på andre sida av gata frå Leading light. Gågata er relativt lita, så du finn nok fram:) Vil òg leggje til at eg har høyrt mykje positivt om Vouge.
Nyxe Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2010 Oh, supert !! Kan hende jeg lener litt mot Vogue siden det er første gangen. Kan være greit å ta det som folk beskriver som best så jeg ikke ender opp med å hate spray tan også var det pga dårlig kvalitet eller noe.. Men skal også sjekke om jeg finner den salongen i gå gaten !! Takk for svar :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå