NIKElin Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Jeg ser etter ett par gode løpesko fra Nike.De må være fulldempet,gi stabilitet,tåle litt tyngre løpere,og ha god løpsfølese.Jeg overpronerer litt.Finnes det sko fra Nike tilsvarende Asics Kayano?
LauraLine Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 (endret) Nike Vomero 4 ! Tror det var i fjor dei ble kåret til best i test. For meg har det også vært tilfelle,- beste løpeskoene jeg har hatt! Endret 21. mai 2010 av LauraLine
NIKElin Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2010 Nike Vomero 4 ! Tror det var i fjor dei ble kåret til best i test. For meg har det også vært tilfelle,- beste løpeskoene jeg har hatt! Tusen takk for svar.Håper bare disse skoene fremdeles er å få tak i.
LauraLine Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Ja, det er dei:-) I en ny utgave riktignok. I fjor var dei sorte, noe som passet meg perfekt siden jeg også bruke dei som dommer på håndballbanen. Skulle kjøpe meg et par nye i år men da er det farvene hvitt/lilla. Fine dei også da! Jeg handlet på XXL, så du finner dei iallefall der. Lykke til med nye sko!
NIKElin Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2010 Ja, det er dei:-) I en ny utgave riktignok. I fjor var dei sorte, noe som passet meg perfekt siden jeg også bruke dei som dommer på håndballbanen. Skulle kjøpe meg et par nye i år men da er det farvene hvitt/lilla. Fine dei også da! Jeg handlet på XXL, så du finner dei iallefall der. Lykke til med nye sko! Hjertelig takk Har tittet på de på XXL,så det blir nok dem.Håper bare de er Nike+Ipod kompatible:-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 JOda, sikkert best i test og det er bra det. ...men folk har forskjellige føtter. Gå og sjekk føttene dine i sportsbutikk der du kan se hvordan føttene dine trykker; så får du sko som passer til DEG.
Rødtoppen86 Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 Hvorfor akkurat Nike? Har ingen Nike å anbefale deg, men kan på det varmeste anbefale Adidas adistar ride 2. De har veldig god demping både foran og bak og gir ihvertfall meg en superbra løpsfølelse, samt at de tåler litt tyngre løpere ifølge tester. Enkleste er nok å gå i en butikk med stort utvalg av sko og prøve mange forskjellige typer og merker, løp litt rundt i butikken så får du en følelse av hvordan skoene er
NIKElin Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2010 Hvorfor akkurat Nike? Har ingen Nike å anbefale deg, men kan på det varmeste anbefale Adidas adistar ride 2. De har veldig god demping både foran og bak og gir ihvertfall meg en superbra løpsfølelse, samt at de tåler litt tyngre løpere ifølge tester. Enkleste er nok å gå i en butikk med stort utvalg av sko og prøve mange forskjellige typer og merker, løp litt rundt i butikken så får du en følelse av hvordan skoene er Fordi jeg er veldig glad i Nike.Både treningstøy og sko.Dessuten trener jeg med Nike+ipod.Derfor må jeg ha sko som har rom til sensoren under sålen og det er det bare Nike og Adidas som har.Ellers har jeg veldig lyst på Asics Kayano.Synes sportsbutikkene her jeg bor ikke har så godt utvalg,så jeg må nok til en større by.Tusen takk for svar til deg også
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Ser ut som disse Nike vomero er ipod kompatible. Tror alle de skoene som har + i navnet er det. Men mulig jeg tar feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå