Dubbedingsen Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Da har vi bestemt dato for bryllup. Er det noen som vet hvor man kan finne bryllupsplanleger i exel eller noe på nettet? Ser det er en del i bokform man kan kjøpe men enkelere å ha en slags kalender, jeg finner bare planeggere i menneskeform Og hva ligger brudebukketter i pris på nå?
sofie777 Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 (endret) På denne siden er det en ganske bra en: http://www.klikk.no/produkthjemmesider/dittbryllup/bryllupsplanlegger/ Tror det finnes mange tilsvarende på nett. Jeg vet at det detfinitivt finnes amerikanske versjoner. Theknot.com for eksempel (om de eksisterer fremdeles, noen å siden jeg fant masse sider (som jeg fremdeles har lagret) selv om jeg ikke har vært i nærheten av å gifte meg), men da må man "oversette" gjøremålene til norske forhold. Endret 21. mai 2010 av sofie777
hegejenta30 Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Brudebuketter ligger rundt 1500-2500 kr. Litt avhengig av hva slags blomster du ønsker og hvor stor bukett du skal ha. Google wedding planner og du finner masse amerikanske sider. Husker ikke navnet i farta, men de er ganske bra om du skreller de ned til norske forhold. Ditt bryllups planelegger er også veldig bra!
Dubbedingsen Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2010 Takk for svar. Fant en fin planlegger på google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå