jente91 Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Hei:) Jeg og kjæresten min snakket i telefonen i dag mens han var ute og gikk. Han møtte på ei dame som går i klassen hans. Da sa han "bare vent litt.." i telefonen til meg og så hørte jeg "hei! hvordan gikk det på eksamen?" og så snakket de en kort stund om det før han kom tilbake til meg. Jeg synes det er frekt å avbryte i en samtale på telefonen, for å ha en kort samtale med noen som går forbi. Jeg snakket med han om det etterpå, og han mente det ikke var frekt og sa at han ikke kunne forstå hvorfor det var frekt. Derfor lurer jeg på, hva synes dere? Er det frekt eller er det helt greit? Hva ville dere tenkt i den situasjonen? Er greit å vite hva folk flest synes, sånn at jeg eventuelt kan legge det fra meg hvis dere synes jeg er helt tåpelig Må forresten legge til at vi bor tre timer borte fra hverandre (han flytter hjem i morgen:D), derfor snakker vi masse på telefonen. Hvis vi er hjemme og foreldrene våres snakker til oss så pleier vi snakke tilbake til dem selv om vi er på telefonen. Dette for å få greie på når det er middag eller lignende. Dette pleier vi begge å gjøre og det synes jeg er greit. Vi er 18 og 20 år og har vært sammen ca 1 1/2 år forresten, hvis det har noe å si.
kontorstol Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Helt greit tenker jeg. Sikker på at du ikke bare er litt sjalu da? Og hvis dere snakker MASSE på telefonen kan det da ikke gjøre så mye. Hadde det vært bedre om han la på med deg for å snakke med noen andre da?
Gjest Iah Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Folk som snakker med andre mens de sitter i telefonen er noe av det mest irriterende jeg vet om. Jeg blir helt sprø. Frekt ja, uten tvil. Irriterer meg også over de som starter samtaler med de som sitter i telefonen. Kjæresten til en venninne av meg er slik, han begynner å stille henne masse irrelevante spørsmål nesten hver gang hun snakker i telefonen med meg.
gullhjerte Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Ikke frekt. Jeg synes ikke det er noe å henge seg opp i, du kan trygt legge det fra deg og bruke energien på noe annet Jeg skjønner tankegangen din (har også hatt en periode hvor jeg og mannen snakket masse på tlf), og det er jo kjedelig å vente på noen i telefonen. Men skjedd er skjedd, og hvis han flytter nærmere i morgen vil det jo heller ikke være en problemstilling du vil møte igjen?
FoxyFish Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Jeg synes ikke dette var frekt, med mindre du akkurat da la ut om noe veldig alvorlig som krevde all oppmerksomhet.
jente91 Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2010 Helt greit tenker jeg. Sikker på at du ikke bare er litt sjalu da? Og hvis dere snakker MASSE på telefonen kan det da ikke gjøre så mye. Hadde det vært bedre om han la på med deg for å snakke med noen andre da? Hehe, hun var i 30-40 årsalderen så jeg blir ikke sjalu nei
jente91 Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2010 Ikke frekt. Jeg synes ikke det er noe å henge seg opp i, du kan trygt legge det fra deg og bruke energien på noe annet Jeg skjønner tankegangen din (har også hatt en periode hvor jeg og mannen snakket masse på tlf), og det er jo kjedelig å vente på noen i telefonen. Men skjedd er skjedd, og hvis han flytter nærmere i morgen vil det jo heller ikke være en problemstilling du vil møte igjen? Han flytter til nærmere i morgen, men vi kommer mest sannsynlig fremdeles til å snakke en del på telefonen siden vi ikke bor sammen. Ikke så masse som nå, men alikevel.
Gjesten Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 Jeg synes ikke det var frekt. Spesielt med tanke på at personen han møtte nettopp hadde hatt eksamen.
Havbris Skrevet 21. mai 2010 #9 Skrevet 21. mai 2010 (endret) Ikke bruk energi på å irritere deg over dette, forsøk heller å finne ut hvorfor du lar deg irritere og tenke ord som "frekt"! Så lenge en snakker i telefonen der en risikerer å treffe på andre mennesker så må du kanskje regne med slikt. Jeg synes det var hyggelig av ham å spørre denne damen om hvordan det gikk på eksamen! Avtale heller tid for skravling når dere begge er i "ro" hjemme! Endret 21. mai 2010 av Havbris
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2010 #10 Skrevet 21. mai 2010 Mye rart en skal "henge seg opp i" Dette er jo bare bagateller å snakke om engentlig ! Om du skal en henge seg opp i slike småting hele tiden får du problemer ettervært og kan bli veldig slitsom å vere i selskap med. Nei jeg synes det ikke er frekt i det hele tatt. Å avbryte for en kort samtale med en annen er jo ingenting å tenke på engang. Med mindre du ringte for noe alvårlig som en her ovenfor skrev.
Xiomara Skrevet 21. mai 2010 #11 Skrevet 21. mai 2010 Med mindre det skjer hele tiden, overreagerer du bigtime.
Cashpink Skrevet 21. mai 2010 #13 Skrevet 21. mai 2010 Nei, dette er ikke frekt. Han sa fra på forhånd med å be deg vente. Bruk energien på noe annet
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #14 Skrevet 21. mai 2010 Er det verdt å bli irritert for noe slikt?
MissStiles Skrevet 21. mai 2010 #15 Skrevet 21. mai 2010 Ser ikke på det som frekt. Han var jo bare høflig siden han møtte på noen han kjente. Ikke mer.
stjernekyss Skrevet 21. mai 2010 #16 Skrevet 21. mai 2010 Absolutt ikke frekt. Hvis samtalen dro ut, kunne du bare lagt på, så kunne han ringt opp igjen når han var ferdig med å prate. Ikke noe å lage noe ut av
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #17 Skrevet 21. mai 2010 Hehe, hun var i 30-40 årsalderen så jeg blir ikke sjalu nei Er du sikker på at du ikke har grunn til det? Mange unge gutter drømmer om sex med kvinner i den alderen! Så vær obs!
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #18 Skrevet 21. mai 2010 Jeg gjør det samme selv jeg, bare korte samtaler/beskjeder selvsagt, og hvis det ikke er noe spesielt viktig jeg snakker med den andre (f eks kjæresten) om. Klart at hvis man egentlig er et sted med masse folk rundt seg man trenger å veksle noen ord med, så blir det jo mange avbrytelser, men stort sett er det vel ikke noe problem? Jeg er forresten studine på over 30 og medstudentene mine trodde jeg var i begynnelsen av 20-åra før vi ble kjent Sånn er det når man farger sine grå hår og fester sine rynker med klype bak ørene
Rosalie Skrevet 21. mai 2010 #19 Skrevet 21. mai 2010 Folk som snakker med andre mens de sitter i telefonen er noe av det mest irriterende jeg vet om. Jeg blir helt sprø. Frekt ja, uten tvil. Irriterer meg også over de som starter samtaler med de som sitter i telefonen. Kjæresten til en venninne av meg er slik, han begynner å stille henne masse irrelevante spørsmål nesten hver gang hun snakker i telefonen med meg. Helt enig. Slikt gidder jeg ikke, og jeg legger på rett og slett.
Glynis Skrevet 21. mai 2010 #20 Skrevet 21. mai 2010 Jeg snakket med han om det etterpå, og han mente det ikke var frekt og sa at han ikke kunne forstå hvorfor det var frekt. Etterpå som i senere på dagen eller etterpå som i med en gang han snakket med deg igjen? Du burde i det minste si ifra med en gang at det irriterer deg. Jeg hadde aldri gått og gnaget på det, i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå