Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jåla
Skrevet

Hvis dere hadde vært interresert i en jente i flere måneder, dere hadde sett masse på hverandre, smilt og blunka., men ikke fått snakka ordentlig med hu, eller blitt noe særlig kjent med hu! så hadde du plutselig blitt mer betatt av en annen jente, og du merka at hun du først var betatt av merket det!

så kommer det rare spørsmålet: og hun plutselig hadde blitt veldig tynn! Hva ville ett guttehode tenkt?? både positivt og negativt? :P (hvis hun hadde vært helt normal så lenge du hadde vist hvem hu var!)

????

Videoannonse
Annonse
Gjest baggy
Skrevet

Trenger en aldri så liten pronomen-oppklaring. Hvem hadde pluteslig blitt veldig tynn? Hun? Eller hun?

Gjest andrew
Skrevet

jeg hadde tenkt: ikke få deg en spiseforsstyrrelse for gøy, for å legges marke til. det er ikke fint!Q!!

Skrevet

Jåla: Jeg husker jeg leste tråden din. Ikke bli "plutselig veldig tynn" for å få oppmerksomheten hans.

Du har hatt sjansen din til å prøve å få den på en sunnere og bedre måte tidligere, nå bør du la han og den nye dama være i fred, også kan du heller bruke tid og krefter på å finne en ny :) Det er sommer, det er sol, og det kryyyyr av lekre mennesker :D

Kos deg heller, i stedet for å bruke sommeren på et salatblad om dagen. Det er ikke kult!

Skrevet

Jeg er en gutt og jeg tenker at :Visst hun første plutselig blei veldig tynn og hun ga signal om å være missfornøyd pga jeg hadde møtt en ny dame- da ville jeg konsentrert meg om den nye dama mi og vært glad for at jeg ikke var blitt sammen med hunn som virka ustabil i psyken med å plutselig bli veldig tynn når ting ikke blei som hunn hadde tenkt.

Bare sånn for å være helt ærlig så vil jeg heller være med ei ny dame som jeg har møtt- og som er sunn og normal som jeg er betatt av- enn å samle på ei som viser seg som en sjalu dramaqueen og som sultestreiker...

Du blir sikkert lei deg for å lese det- men ingen gutt velger bort ei normal og sunn dame som han er betatt av og som liker han på grunn av ei anorektisk dramaqueen-dame som ikke vil gi slipp på hans oppmerksomhet. Da løper en normal gutt i motsatt retning.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg opplevde å gå ned noen kilo pga kjærlighetssorg, men dette er vel sikkert oppmerksomhetskyen?

Gjest Gjest
Skrevet

De er ikke sammen! han virker bare interresert i henne..kan jo slutte når som helst?! og jeg hadde ikke tenkt å bli anoretisk!!!!!!!!!!!! tynnere! ganske sikker på at han liker tynne jenter, bedre en normale! selvfølgelig kommer det ann på det indre og..++ men ja!

for oppmerksomhetes skyld, ja! :) det er jo bra! VIL HA HAN! Er bare at jeg var litt for sjenert til å bli kjent med han, så han ga nok litt opp..enda jeg egentlig ikke er sjenert! :O

men er jeg plutselig tynnere og mer åpen vil han nok ihvertfall tenke seg om en gang til..tror jeg..

Skrevet

De er ikke sammen! han virker bare interresert i henne..kan jo slutte når som helst?! og jeg hadde ikke tenkt å bli anoretisk!!!!!!!!!!!! tynnere! ganske sikker på at han liker tynne jenter, bedre en normale! selvfølgelig kommer det ann på det indre og..++ men ja!

for oppmerksomhetes skyld, ja! :) det er jo bra! VIL HA HAN! Er bare at jeg var litt for sjenert til å bli kjent med han, så han ga nok litt opp..enda jeg egentlig ikke er sjenert! :O

men er jeg plutselig tynnere og mer åpen vil han nok ihvertfall tenke seg om en gang til..tror jeg..

Jeg tenker at egentlig så vil en gutt som ikke kjenner deg eller har snakka med deg no særlig ha lakt merke til om du blei tynnere -pga han garantert ikke har lakt merke til din vekt fra før.

Visst du prøver å få han intressert med å få han til å syns synd på deg for at du er blitt tynn av kjærlighetssorg- det virker i vertfall ikke. Gutter liker ikke stress- og ditt opplegg høres ut som veldig stressendes.

Jenter som plutselig blir veldig tynn er ikke så intressangt siden hun ser ut som hun har anoreksi. Og da velger man den andre, intresserte dama som er normal - pga det virker som klart mindre stress og mer fristendes.

Også tror egentlig ikke jeg at han typen her er så opptatt av deg som du tror at han er. Da ville han ha snakka med deg alt for noen mnd siden-og prøvd å blitt kjent.

Jeg tenker bare han har vist seg høflig mot deg sånn som han gjør mot alle andre personer.

Du får ikke noen gutt intressert ideg med å skremme han bort fordi du ser ut som du har fått anoreksi, kan du si...

Gjest anonym
Skrevet

han har prøvd å få kontakt, blunka te meg, sett på meg mer enn de fleste! vet han har vært interressert! jeg hat bare vært DØDS FLAU/SJENERT rundt ham...blitt serr stum!!men vet bare ikke om han er det nå lenger! ? snakker ikke om anoreksi!!! snakker om å bli litt finere/tynnere! han vil legge merke til det fordi han har sett 100000000 ganger på meg opp og ned!!! det virker kanskje som jeg er en drama quin, men er egentlig stikk motsatt..derfor jeg skrev det her og ikke spurte noen! vil bare ikke miste ham!

men hvis alle er såå imot det da...får jeg vell omformulere spørsmålet mitt:)

HVA SKAL JEG DA GJØRE???? :P

Skrevet

Om det er absolutt _han_ du vil ha, så har du ikke stort å tape på å begynne å ta skikkelig kontakt med han nå. Og om det er sånn at han ikke er sammen med den andre dama enda, så er det jo ikke noe i veien for at du kan prøve deg. Men er de sammen, bør du i respekt av deres forhold, ligge unna :) Da kan du, som jeg skrev tidligere, se deg om etter andre, sommerferien står for tur, så nyt den til å skaff deg en ferieflørt :)

Men som jeg sier, du har ingenting å tape på å ta kontakt med han nå, begynn å prate med han, la han bli kjent med deg :)

Skrevet

Hvor gammel er du? Måten du skriver på sier meg at du er rundt 15-16 år(kanskje)?

Uansett, du vil møte mange andre gutter som liker deg slik du ser ut. Ikke sult deg, gå ned i vekt eller forandre utseendet pga en gutt. Fokuser på å ha det bra med deg selv, så vil du se at du møter noen som liker deg presis som du er. Ei jente som liker seg selv og har selvtillit er noe av det peneste!

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg trur nok at det å åpne munnen og seie noko til han er ein raskare måte å få respons på enn å slanke deg x antall kilo. Dessutan er gutar så utruleg lite observante at du må nok ned ein heil del for at han i det heile tatt skal merke det. Så prat med han, det virkar alltid. Trur du at han skal begynne å snakke med deg FORDI du har blitt tynnare - om ei god stund? Det tek tross alt litt tid å gå ned i vekt viss det (forhåpentlegvis) skal skje på ein sunn måte.

Gjest Tulla
Skrevet

.....

men hvis alle er såå imot det da...får jeg vell omformulere spørsmålet mitt:)

HVA SKAL JEG DA GJØRE???? :P

DET ER BARE EN TING Å GJØRE!!!

SNAKK MED HAM, TA KONTAKT MED HAM, OG OPPFØR DEG NORMALT HYGGELIG OG HØFLIG MOT HAM!

OVERVINN SJENANSEN DIN og finn en passende anledning!

Selv om du ikke klarer å snakke med ham uten å virke en smule usikker,

så er alt bedre enn å la det være. Dersom han fortsatt er interessert

så vil han sikkert raskt få deg til å føle deg mer vel ved å være imøtekommende.

Gjest Blondie65
Skrevet

Du kan ikke tvinge noen til å bli interessert i deg. Men hvis du er så desperat får du bare legge deg etter han da, så får du vel snart klar melding om han er interessert eller ikke.

Skrevet (endret)

Jeg er mann og ville blitt bekymret og lagt merke til om en venn, kollega eller en person som du beskriver etterhvert så som om helsa sviktet litt.... jeg ville vel spurt åssen det går, og prøvd å finne ut om vedkommende hadde det bra.....

Som mann ville jeg sett på det som utelukkende negativt om en jente slanket seg for oppmerksomhet... tror ikke jeg ville vært sammen med en jente som ikke tar vare på seg selv, eller tør vise hvem hun er.... selvtillit er sexy....

Endret av Stor&Sterk
Gjest jåla
Skrevet

en liten "oppdatering"... Han gutten det er snakk om.. så han her om dagen! Merket at han kikket på meg fort flere ganger! men kikket fort bort når han skjønte at jeg la merke til det! og jeg merket også at han kikket på meg når vi kom gående forbi der han sto. Vi gikk litt lenger bort, og stoppa og snakka, og rimelig kjapt etter var han bak meg, og snakka med noen...virket nesten som han fulgte litt etter??

Jeg har bestemt meg for å IKKE se på han! Late som det ikke har vært noen ting mellom oss.,late som han er en hvem som helst gutt,, (vi har nok begge vist interesse for hverandre, utenom å sjule det, har hatt masse øyekontakt, (TIDLIGERE i år, han har smilt til meg, blunket til meg, SETT på meg osv.) Jeg er egentlig sint på han!! og har prøvd å forelske meg i andre, som jeg har blitt velidig glad i, men ikk no mer.,når jeg så han igjen, kom sommerfuglene tilbake og.. :(

hvorfor prøver han å sjule at han ser på meg, når han har vist meg at han ser på meg før??! hva vil han??? FORTVILA skjønner ingen ting!!

Gjest navnelapp
Skrevet

Kan du ikkje lese? SNAKK MED HAN! Tankelesing er alvorleg overvurdert som kommunikasjonsmiddel! Du har behandla han som "hvem som helst gutt" før. Kvar har det ført deg? Ingen plass! Du må snakke med han for at han skal forstå at du er noko å samle på! Edemuli...

Gjest jåla
Skrevet

beklager jeg er litt barnslig ang. dette her. er 20 han 24!

Gjest jåla
Skrevet

ja, men jeg vet ikke hva jeg skal si!!!! :( jeg blir stum bare av å tenke på han!! Og jeg skjønner ikke kroppspråket hans. det er det som får meg til å freake out!

han virker litt anderledes :( litt mer tilbaketrukken. så nå er det jo helt umulig! jan vil jo ikke at jeg skal se at han ser på meg!!!

Og jeg blir sint på han!!! samtidig som jeg kjenner kriblinga i magen, og at jeg elsker han!

trenger såå hjelp :`(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...