Gjest bare meg Skrevet 21. mai 2010 #1 Del Skrevet 21. mai 2010 hvis jeg har en nerve i klem pga stram muskulatur, hvem kan hjelpe meg? jeg har vondt i hodet sånn ca alltid, kun på den ene siden av hodet og det gjør da vondt videre ned i nakken og litt under skulderen. som om alt henger sammen. jeg har lav jernmetning, som er påvei opp - men legen mener det henger sammen, jeg håper jo det fordi jeg snart skal begynne i ny jobb. noen rare symptomer jeg ikke helt forstår meg på er: lysskyhet, ører som ikke tåler høy musikk og liksom sprekker når jeg svelger, som om jeg er på et fly. overdreven tretthet, og også da denne hodepinen. det er så mange faktorer som spiller inn her. 1- vi bodde i en leilighet full i sopp, har bodd et annet sted nå i 21 dager, og håper at kanskje noe kommer derfra og snart vil gi seg. 1- jernmangel, var helt tom. 3- bruker medisiner for sterk migrene, og i begynnelsen misforsto jeg hodepinene og tok migrenemedisin mot hodepinen som strekker seg ned i nakken. 4 - min siste jobb, som ryggen ikke tålte og jeg måtte slutte på grunn av. mulig en nerve som sagt er havnet i klem. kan det være en mix av alle disse? som sagt skal jeg snart begynne i ny jobb, å har hatt 4 uker fri for og bli frisk - noe jeg ikke har blitt da. men om det er en nerve, hvem kan hjelpe meg? og hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå