Gjest gjest Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Hei! En ting jeg lurer på. Blir egentlig dere jenter betatt av gutter/menn som kan spille gitar? Da mener jeg som KAN spille, ikke de som sitter å spiller introene på noen metallica låter. Og hvordan musikk liker dere at de spiller? Rock, klassis, blues eller noe annent? Er forresten ikke sikker på om jeg la tråden ut på riktig side
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 hvordan musikk? ..... Herregud, noen bare MÅ henge seg opp i alt! Du må ha et jævla kjedelig liv. Jeg syns menn som spiller gitar kan være sexy. Hvertfall hvis de er flinke. Liker best rock, blues, country.
Gjest gjest Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 vel.. Alt mulig? Spør dere om hva dere liker best.
Gjest anonym Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Sang og musikk er i hvert fall en trygg vei til mitt hjerte! Jeg vil si det er en bonus. Lovesongs på date er alltid en sikker vinner! Tenker du mer på å imponere, velg noe som fenger :-)
Gjest Badabing Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Niiiice! Litt rocka gutter slår an her i alle fall. Liker at de kan spille alt mulig, men gjerne indierock som Arctic Monkeys, Band of Horses, Arcade Fire og sånt
Tarindrelle Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 Det er alltid bra med menn som kan spille gitar! Det som gjerne er mest imponerende er når noen kan spille skikkelig jazz/blues, men eg er jo då sjølv svak for stilige mørke metal riff Er iallefall veldig koselig å sitte med en bok mens min kjære sitter i bakgrunnen og klimprer lykkelig på gitaren sin :rødme: Som oftest spiller han bare tull, og det er ikkje alt som er like fint heller, men sexy er han nå uansett!
Havbris Skrevet 21. mai 2010 #9 Skrevet 21. mai 2010 Huset vårt er fullt av instrumenter - både blåse- og strengeinstrumenter, og det er herlig når de blir brukt! Mannen min er en racer på diverse ukeleler!
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2010 #10 Skrevet 21. mai 2010 Suuuuuukk, har alltid vært veldig svak for gitarspillende hankjønn Men så traff jeg Mannen i mitt liv, og hans hovedinstrument er bass... Og da oppdaget jeg at det kommer sykt mye fin musikk ut av bassen også Blir ekstra mo i knærne når han improviserer, for da kommer den sanne og ærlige musikken frem :rødme:
Gjest "gjest" Skrevet 21. mai 2010 #11 Skrevet 21. mai 2010 Gitarister er en ting. Trompetister noe helt annet....
Gjest Karro Skrevet 21. mai 2010 #12 Skrevet 21. mai 2010 Jeg er helt svak for gutter som spiller gitar. Og da er det gjerne klisjeen med akustisk gitar, med sanger fra John Meyer og lignende. Hvis han da kan synge i tillegg er jeg helt solgt! Da smelter mitt hjerte :D Blir også helt mo i knærne av folk på scenen. Og da behøver det ikke være gitar, men gjerne bass, trommer eller sang...
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #13 Skrevet 21. mai 2010 Ja, liker det veldig godt, spesielt akustisk, rolig musikk
cyanid Skrevet 21. mai 2010 #14 Skrevet 21. mai 2010 Er sammen med en som spiller alt fra rolig akustisk til sinnaheavy og funk osv... han kan spille det meste, og jeg smelter til tider, men en ting er sikkert - musikere er sære og en må ha en god porsjon tålmodighet... blir ikke bare å sitte med haka i hendene og stjerner i øynene og sukke haha!
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2010 #15 Skrevet 21. mai 2010 Ja. Det er veldig sexy. Spesiellt hvis han spiller metal. :D
Gjest Nanette Skrevet 21. mai 2010 #16 Skrevet 21. mai 2010 Jeg liker når de spiller piano. Gitarister har træler på fingertuppene. Noen har lange negler. Usjameg.
Cata Skrevet 22. mai 2010 #17 Skrevet 22. mai 2010 Nei. Nå er jeg riktignok for gammel til at spørsmålet "passer for meg" nå, men det ville ikke vært noen turn-on da jeg var yngre heller. Og for så vidt ikke noen turn-off heller. For meg ville det rett og slett vært likegyldig om han spilte gitar eller drev med treskjæring for å si det slik.
Gjest najki Skrevet 22. mai 2010 #18 Skrevet 22. mai 2010 Ah, gutter som spiller gitar er flott. Kan de å synge i tillegg er det fantastisk! Det samme gjelder egentlig de som spiller tangentinstrumenter også. Hadde en slik gutt skrevet og framført en ordentlig loooove-song til meg hadde jeg smelta totalt!
*appifany* Skrevet 22. mai 2010 #19 Skrevet 22. mai 2010 Leste overskriften og det første som slo meg skal og være det eneste jeg skriver : SEXY
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #20 Skrevet 22. mai 2010 De aller fleste av disse bandspillende fyrene har en jente på hver spillejobb eller i hver by, så nei takk... Snakker av bitter erfaring. En hobbygitarist med akustisk gitar som drar den frem av og til og klimprer er sjarmerende. "Vaskekte rockere" og spillemenn/ showmenn som drar med gitaren sin overalt; på alle fester, nachspiel og turer bør man passe seg for. De er wannabe-rockestjerner som bare er ute etter beundring og nye jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå