mumrik Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Hei, jeg skal på date med en fullstendig fremmed og er redd for å bli veldig ....flau! Har aldri gjort det før, og er skrekkslagen. RÅD ØNSKES! Har kun hatt kontakt med han på sms og internett. Han tør ikke å ringe meg, sier han er engstelig for å snakke med ukjente på telefon. Men han tør altså å avtale en date....så vi er vel litt redde begge to.... Det er jo ikke sikkert han liker meg, engang! Vet heller ikke hva vi skal, annet enn at det blir litt mat ute i sola, sannsynligvis....redd for total fiasko....
MissStiles Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Høres litt merkelig ut at han ikke tør å snakke på tlf men vil møtes. Når jeg har møtt noen fra nettet før, så har jeg alltid snakket med personen på tlf før møtet. Men hva dere skal gjøre på daten? Spørs hva dere liker.. Men greit å være et sted hvor man kan prate og bli kjent første gang man møtes.
Facepainter Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Kanskje han er stum eller døv. At en voksen mann skulle være redd ukjente på telefonen høres noget sært ut. Noen koselig samtaler på telefonen er absolutt å anbefale før første date. Det gjør det hele utrolig mye lettere. Ellers; vær løs og ledig, smiiiiil. Du finner nok ut i løpet av de første minuttene om du liker ham eller ikke. Le om han sier noe morsomt. Sleng ut noen komplimenter (om du ikke bare vil bli kvitt ham så kjapt som mulig). "Ååå, det var jo ikke meningen at jeg skulle like deg så godt" på slutten av kvelden funker utmerket.
Gjest Micka Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Telefon-skrekk er et nokså vanlig fenomen. Du trenger ikke legge vekt på dét.
Plutseliten Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Smil og vær positiv! Vær selvsikker - det er alltid noe gutta liker. Det er kanskje vanskelig dersom man er nervøs, for da slipper man ikke selvsikkerheten igjennom så lett, men prøv! Gi ham komplimenter, og ikke vær redd for å si noe dumt. Tenker du på det hele tiden så sier du ingenting i det hele tatt.. Ingenting er dumt å snakke om eller spørre om, dere skal jo på date for å bli kjent med hverandre Lykke til, og kos dere!
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Telefon-skrekk er et nokså vanlig fenomen. Du trenger ikke legge vekt på dét. Dersom telefonskrekk utgjør et problem, er det naivt å tro at han ikke har andre "særegenheter" også.
Gjest Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 Mnja, jeg har nå telefonskrekk selv. Så jeg hadde ikke lagt så mye vekt på det. (Eller, i realiteten kunne jeg ALDRI blitt sammen med noen med telefonskrekk - noen må jo være "mannen" i huset og ringe for f.. ) Det JEG tenker på er... Ha nå for guds skyld en date på en plass med mange mennesker. Jeg har selv hatt mine nettdates og sånt, men det er viktig å tenke på sikkerheten her.. Statistikken tilsier at ting kan skje. Kos deg på date du, ikke vær nervøs. Vær deg selv, og smil! Et smil er smittende, og ser kledelig ut. (Nesten alltid!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå