Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Kabelen som lader laptopen har gått i stykker. Jeg har en dell pc, men jeg finner ikke batteriladeren min på dell sine nettsider. Jeg finner derimot laderen på amazon og ebay...Men de laderene er vel tilpasset amerikanske strøm forhold?? Ser for meg at pc'n sier bang, hvis jeg plugger inn en slik lader fra ebay.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Fant en som passet med pc'n min. 900 kr for en strømkabel. Dyrt...På ebay så selges de for langt mindre.
aluminium Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 For laptoper er det veldig greit, strømforsyningene tåler fra 100-240V, så det er ingen problem å bestille fra USA. Det eneste du trenger å bytte er ledningen fra boksen til stikkontakten. Denne bruker som regel å være løs, så det er bare til å bruke den du har idag, men sjekk dette for sikkerhets skyld først...
Nerd Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Man får kjøpt universale laptopladere for en vesentlig billigere penge hos mange elektronikkforhandlere Dell har dog en funksjon som gjør at du må trykke F1(?) i oppstarten hvis du bruker en uoriginal lader, men dette er en funksjon som man vanligvis kan skru av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå