Frk. Stella Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Finnes dette å få tak i lenger? Er vel egentlig noen år siden jeg sist så det i butikk, men så har jeg ikke vært på utkikk heller.... Da fantes det flere varianter, både olje og gele, med faktor rundt 6-8 mener jeg å huske... Og vannvittige deilige dufter av vanilje og kokos. Noen som vet?
#Angel# Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Det er komt inn en type på cubus, Hawaiian. Den lukter kokos, og er både med og uten faktor. Er veldig fornøyd med den, og det på tross av at jeg ikke er så glad i kokoslukt
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Lóreal sine sololjer lukter skikkelig digg vanilje! Selges på Vita!
Mari90 Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 De har fått inn Hawaiian Tropic på nelly.com nå, her: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/skj%C3%B8nnhet/solprodukter/hawaiian-tropic-371/?qSize=&qOrderBy=&qHits=12&qSizeGroup= syns de lukter kokos, uten å lukte som Malibu hvit rom med kokossmak.... eww, fjortisfylla:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå