Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Har PCO/PCOS og har lyst til å slanke meg. Han prøvd å forandre livsstilen min, men mister fort motivasjon da jeg går opp igjen med en gang jeg koser meg bittelitt. Har prøvd south beach dietten, men syns den er vanskelig å følge over tid. Har lest litt om metformin, og lurer på om "alle" trenger det for å gå ned i vekt best mulig?
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Heisann Ofte mennesker med PCO/S har insulinresistens. Min søster sliter med vektnedgang pga PCOS, hun har fått oppfølgning av lege. Kanskje du kan ta deg en tur og høre hva legen sier?
Devana Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Jeg har PCOS og sliter veldig med vektnedgang. Jeg har fått hjelp av ernæringsfysiolog og fikk også tilbud om Metformin, men etter å ha diskutert med en hormonlege tok vi beslutningen med å vente med det inntil videre. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med fastlegen din eller en ernæringsfysiolog for å få hjelp så det ikke blir så vanskelig som det kan være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå