Gå til innhold

Boksershorts for damer

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Hei,

Jeg trenger hjelp til å finne noen lekre boksershorts for kvinner, som går litt lenger ned på lårene enn vanlige hipsters/sånn korte greier. Så det er klart, jeg syns blant annet Kari Traa er for korte. Jeg kunne tenke meg noen som er som gutteshortsene, bare at de ikke trenger å gå SÅ langt ned (pluss at jeg ikke vil ha gylf, streker i rumpa etc). Ehjah! Poenget er, jeg vil ikke ha noe rumpe som stikker ut nederst ;)

Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når rompen stikker ut nederst, er det hipster btw! Men du kan jo selvfølgelig prøve å gå til litt mer spesialiserte undertøybutikk. Det koster kanskje litt mer, men du får det du vil ha, og ofte i bedre kvalitet.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Jeg er ikke ute etter noe lekkert undertøy, bare en boksershorts som ser ålreit ut og som holder det den lover og ikke kryper opp på rumpa slik den fra Kari traa gjør (og den heter bokser, ikke hipster). Tenkte kanskje noen har erfaring med noen merker som funker bra? :) Eneste kriteriet er at de ikke er blonde/gjennomsiktige, da jeg trenger dem fordi jeg skal skifte foran mange folk og ikke har lyst til at alt mulig skal vises ;) derfor også kravet om at den holder seg under rumpa.

Nå kan jo nevnes at jeg har ganske stor ræv ;) Mulig det er kilden til mye av problemene jeg har med bokserne jeg har kjøpt så langt.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Nei har ikke prøvd det. Ser ikke ut som hun på bildet har så mye booty, men kan jo hende de passer. Strl er nok ikke problemet, for alt sitter fint i midje og ellers. Er bare at jeg har en veldig rund rumpe, så ingenting holder seg nedenfor. Er litt viktig at den sitter godt også nemlig, så det ikke er noen fare for at den blir dratt av.. Haha! Dette høres kanskje litt sketchy ut, men det er ikke verre enn at jeg skal inn i noen veldig trange drakter der jeg trenger hjelp både til å få dem på og av. Jeg vil ikke risikere å stå der med alt ute i offentligheten ;)

Hm! Jeg får stikke innom change og se hva de har også, og kanskje titte litt mer rundt i de billige butikkene. Hva med Bjørn Borg, har de boksere for jenter? De sitter jo i alle fall bra på gutta, så kanskje de har klart å lage noe som fungerer for oss også..

Skrevet

Bjørn Borg sine boxere for jenter er kjempegode, synes jeg da. Anbefales!

Skrevet

De har boksere, men de er veldig like på Muchatomalo, og er ca samme form! :P Tror ikke sånne vanlige boksere passer helt til deg da! :P Mulig du bare må prøve en annen type undertøy! Men igjen, kan være lurt å snakke med noen som har litt mer peiling!

Skrevet

Har du sett i kappahl? Jeg har sett noe ala den fra Muchachomalo der.

Skrevet

Henger meg på bjørn borg tipset jeg. De er skikkelig gode og jeg syns de går akkurat langt nok ned på lårene:)

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Kult! Jeg må gi dem en sjanse, også fordi de kommer i mange fine farger! må jo finnes boksere som er laget for de med sprett bak ;)

Takk for tips alle sammen!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også ganske svær bak :romeo: Og bruker bare Bjørn Borg.

Veldig fornøyd med de :)) Holder i mange år og :)

Gjest Marlo
Skrevet

Hvor kjøper dere BB sine boxere for jenter?

Og hva ligger prisene på?

Skrevet

Hvor kjøper dere BB sine boxere for jenter?

Og hva ligger prisene på?

De har de værtfall på Carlings, og på diverse sportsbutikker :)

hmm, prisen er vel rundt 200 lappen for enten en eller to.. varierer litt hvor du er :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kult! Jeg må gi dem en sjanse, også fordi de kommer i mange fine farger! må jo finnes boksere som er laget for de med sprett bak ;)

Takk for tips alle sammen!

Bare pass på at du får den riktige typen - jeg har flere BB-boxere, og noen av dem er mye kortere i bena enn de andre. Det skjer fort når man blir blendet av fargene :gjeiper:

Skrevet

Uhm, JC er det vel? Koster fra 129-199 kr, men det er god kvalitet og de holder lenge =)

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Bare pass på at du får den riktige typen - jeg har flere BB-boxere, og noen av dem er mye kortere i bena enn de andre. Det skjer fort når man blir blendet av fargene :gjeiper:

Will do ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...