Rime Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 Jeg følger med på Ulrikke Lunds blogg, og hun anbefaler denne foundationen. Har søkt på gamle tråder her inne, men egentlig ikke funnet noe svar på det jeg lurer på. Hvordan er denne foundationen? er den verdt pengene?
scara Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Hvis du har 1500,- å svi av på foundation, så er det bare å peise på
Gjest Raptuza Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Tenk så mange HM-foundationer du kunne fått til den prisen!!
Rime Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2010 Tenk så mange HM-foundationer du kunne fått til den prisen!! Jeg vil heller ha én superbra! :o
Gjest Raptuza Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Hørt om den gylne middelvei? Ikke alltid pris og kvalitet henger sammen.
Rime Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2010 Hørt om den gylne middelvei? Ikke alltid pris og kvalitet henger sammen. Nei, det er i grunnen det jeg prøver å finne ut da :oppgitt:
Gjest Raptuza Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Kanskje du kan be om en prøve? De må vel skjønne det når prisen er såpass høy.
Honesty Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 Den er ekstremt dekkende, og da mener jeg ekstremt. Den gamle Cream Finish fra Kanebo blir transparent i forhold. Hvis jeg ville hatt noe tilsvarende, ville jeg heller kjøpt Kanebo Sensai i krukke, til rundt 700 kroner, men ærlig talt synes jeg det finnes mange foundationer som slår både LP og Kanebo Sensai ned i støvlene. Min personlige favoritt er nok en annen foundation fra Kanebo, nemlig Kanebo Sensai Fluid Finish, og den er også meget sympatisk i pris.
Gjest SmallTalk Skrevet 21. mai 2010 #9 Skrevet 21. mai 2010 Tenk så mange HM-foundationer du kunne fått til den prisen!! Ikke alle er interessert i å bruke dårlige produkter.
MarianneE Skrevet 21. mai 2010 #10 Skrevet 21. mai 2010 Har ingen erfaring med LaPraire, men jeg vet bare det at foundationen fra ForeverLiving (Aloe Vera produkter) er veldig bra! Den dekker det den skal og gjør at du ser naturlig sminket ut. Kjempe bra, og ikke så dyr heller. Under 400kr
Stellia Skrevet 21. mai 2010 #11 Skrevet 21. mai 2010 Ikke alle er interessert i å bruke dårlige produkter. Tror du virkelig hun mente det seriøst? Jeg har ikke prøvd den, men er litt nyskjerrig. Anbefaler deg å gå innom et parfymeri som fører merket, og prøve den litt på, evt. få en liten prøve.
Annie19 Skrevet 22. mai 2010 #12 Skrevet 22. mai 2010 Har ikkje prøvd den sjølv, men har lese forskjellege produktomtalar på forskjellege bloggar, og dei seier at den ikkje er så fantastisk som Ulrikke Lund skal ha det til. Sjølvsagt smak og behag, men samtidig får ein jo skyhøge forventningar når eit produkt kostar så mykje. Eg vil, som mange andre seier, ha skaffa ei produktprøve først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå