Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Flere som synes det er ubehagelig varmt? Holder på daue her jeg sitter.
NovaFlare Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 IKKE KLAG!!! Etter denne vinteren holder jeg heller jugakors mens jeg sier jeg eelsker den klamme varmen, hehe.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Nei, jeg vil heller ha 20 kuldegrader enn denne varmen og det er sikkert bare barnematen forhold til den ordentlige varmen. Er det for kaldt så kan man tross alt fyre, men med varmen er det ikke noe man kan gjøre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Nei, det er forferdelig når det er så varmt at man ikke får sove. Vinduene står åpen for fult og det er som en barkerovn. http://www.aftenposten.no/vaer/article3659626.ece Men gleder meg til neste uke.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Det er nyyydelig, Slutt å syt! Hear hear!
Antlers Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Det er for øyeblikket 27 grader på soverommet, og da står vinduet på vidt gap 40 minus tar jeg på strak arm. Det er tross alt lettere å holde seg varm i kaldt vær enn å holde seg kald når det er varmt. Tror jeg har det motsatte av vinterdepresjon, for når sommeren kommer er det for klamt, for mye mygg, hodepine fra lummert vær og søvnproblemer pga av varmen og lyset. For ikke å glemme pollenallergi på toppen av dette da... Midt på sommeren kommer temperaturen av og til opp i 40 grader innendørs her, og det er med alle vinduer åpne og vifte på. Gjennomsnittstemperaturen ligger på 35+, så ja; da klager jeg
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #9 Skrevet 21. mai 2010 Liker ikke varme så mye jeg. Altså jeg liker fint vær osv. Men da jeg bodde i USA en periode var det tørke. Det var faen meg 44 grader ute og jeg måtte holde meg inne fordi jeg ikke var vandt til varmen. For rett og slett døde i varmen. Det var på den tiden det var et Elvis sin død jubileum i Memphis og folk serriøst lå i telt utenfor Graceland å døde. Litt varmt er ok, men ikke så jeg svetter meg i hel og ligger uten dyne og klær i sengen og fremdeles ikke får sove fordi det er så varmt. Da blir det for mye! Dermed basta!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå