Gjest green tea Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 jeg vil ha flat mage men samtidig lit rund ei rumpe som matsjer de runde hoftene mine
Yme Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Formen på kroppen din bestemmes mest av genene dine (med er rund som en ball... Da er det matinntak og aktivitetsnivå som bestemmer det) Det er ikke sikkert du kan få akkurat den rumpa du vil ha, men veit man jo ikke før man har prøvd... Det finnes treningsprogrammer (sammen kostholdsprogrammer) som kan få deg ganske langt på vei, på 3 månter, men det krever viljestyrke, hardt arbeid og at du er dedikert... Det finnes ikke snarveier, selvom reklamene på TV sier det heheheh Her skal du få en link til et hefte som lærer deg akkurat hva du må gjøre for å oppnå det du vil: https://www.tn.no/Assets/Content/File/RYP_0510_lavoppl4MB_web2.pdf Du kan se mer her: https://www.tn.no/ryp Dette er et veldig bra program for folk som er nye og vil lære. Det funker bra for viderekommende også. PS. De som har lagd programmet driver salg av sportsernæring, så de pusher noen av produktene sine i heftet... Man trenger ikke alt mulig av tilskudd, men jeg annbefaler at man drikker proteintilskudd (fordi det blir billigere enn å spise mer kjøtt/fisk/bønner/egg osv) Håper det hjelper! Du kan sende meg en melding her på KG, eller skrive på forumet de har på siden jeg linka til, om det er noe mer du lurer på
Gjest green tea Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 du kan ikke punktslanke deg. der tar du feil!
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 der tar du feil! nei det gjør ikke personen. Du kan ikke punkt slanke deg. Du kan trene hvisse muskelgrupper men for å gå ned i vekt må du forbrenne mindre kallorier enn du får i deg og du kan ikke be rompa ikke gå ned i vekt forde den er perfekt for deg som den er nå
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 forbrenne mere kalorier skulle det stå*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå