Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har naturlig krøllet hår, og dermed er det veldig tørt. Jeg liker krøllene mine, men i luggen blir de helt rare. Blir til noen tilfeldige kruseduller. Og derfor må jeg rette ut luggen min men enten føner eller rettetang. Dette fører til at luggen blir veldig fort slitt og blir ikke lengre.

Kan noen gi meg noen smarte tips til alternative måter å rette ut luggen på slik at den ikke blir slitt. Den trenger ikke å blir pinnerett, men bare slik at det ikke blir en krusedull.

blir veldig glad for svar.:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Micka
Skrevet

du kan ta noe hårkrem eller voks i før du bruker rettetang. eller spare til lang lugg slik at det går i ett med resten av håret.

svar på min, se link. :)

Skrevet

Hva med å prøve sånne varmruller, eller hva det heter? :)

Skrevet

Prøv Kerastase Ciment thermique også føner du luggen din med en rundbørste når du har tatt den hårkuren/kremen i:) Funker knall! Selv har eg en lugg som deler seg men når eg føner med ciment thermique eller Nectar thermique fra Kerastase så blir den rett og holder seg slik:) Dei er varmebeskyttende produkter samtidig så dem pleier

Skrevet

Prøv Kerastase Ciment thermique også føner du luggen din med en rundbørste når du har tatt den hårkuren/kremen i:) Funker knall! Selv har eg en lugg som deler seg men når eg føner med ciment thermique eller Nectar thermique fra Kerastase så blir den rett og holder seg slik:) Dei er varmebeskyttende produkter samtidig så dem pleier

Takk for alle svar, men Kerastase thermique var jo genialt. Den er kjøpt!:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjøp vanlige hårruller på feks h&m, og rull opp luggen når håret er lett fuktig og du har litt produkt i det. Ikkeno varme, ikkeno slitasje (forutenom produktbruk) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...