Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Har vanlig profil her, men denne blir som anonym. Har ikke vert sngel så veldig lenge. Er 33 år og har barn. Tingen er det at jeg har kommet i kontakt med en som er 21 og helt fantastisk. Har enda ikke truffet ham, men skrevet en del via msn (web-cam) og sms. Han har spurt flere ganger om vi ikke kan treffes osv. For meg er han flott, morsom, bra verdier osv. Tingen er bare det at jeg synes han er ALT for ung. Tenker hele tiden at hvis han bare hadde vert 7-10 år eldre, så hadde jeg gått "all in" Ehhhhh, hvorfor??????? Hva synes dere, er det alt for stor aldersforskjell?
marylinm Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 jeg er 25 og har barn. og jeg har vært borti ett par stk i den alderen. jeg syns de er for unge, og ikke kan takle ett familieliv med barn.. men det finnes sikkert untak der å
Steinar40 Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Høres ikke mye fornuftig ut. Sannsynligheten for at det skal gå bra er veldig liten.
Facepainter Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Hva vil du? Hva vil han? Dette burde dere snakke om før dere møtes, men han er neppe ærlig uansett. At han har ønsker om noe mer enn et dypp er lite sannsynlig, ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå