Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Hei! Noen fler som vil bli gravide i 2011? For oss passer det best neste år pga jobb,og kunne tenke oss å starte prøvingen tidlig vårparten 2011. Jeg slutter på pillen etter nyttår. Jeg gleder meg veldig og håper tidn går fooort og at det klaffer etter kort tid! Skulle gjerne hørt litt om det er noen andre som planlegger for 2011 og er like spent som med! :-D
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Jepp Jeg er ferdig utdannet nå i juni, så hvis alt går etter planen og jeg får fast jobb til høsten blir vi prøvere neste år Mannen skal begynne på studier igjen til høsten som varer 2 år da, så han vil helst vente med prøvingen til august neste år, sånn at han sannsynligvis blir helt ferdig med studiene før vi får barn. Men jeg har et håp om å fremskynde prøvingen til april-mai Vi begynner i allefall prøvingen neste år med mindre jeg sliter stort med å få meg jobb, noe jeg ikke tror/håper vil skje... Gleder meg! Har ventet i mange år på at det skulle passe i forhold til utdanning og for at mannen skulle bli klar... Tror egentlig han er klar nå, han vil bare ha alt "i orden" først... Håper vi får det til å klaffe raskt siden jeg føler vi (i allefall jeg) har ventet så lenge allerede Jeg kommer til å slutte på p-pillen allerede i høst for å ha god tid på å få den ut av kroppen. I en overgangsperiode vil vi bruke kondom, men så lenge jeg har fått meg fast jobb er det jo ikke noen krise om noe skulle skje litt før vi har planlagt... Vi er gift og har vært sammen i mangfoldige år, har leilighet og ganske god økonomi, så føler det meste ligger til rette I tillegg kommer vårt fremtidige barn mest sannsynlig til å bli det første på begge sider av familien, og ett av de første i vennegjengen, så det er mange som har sagt at de gleder seg til vi får! Og i tillegg har vi selv tenkt å få barn lenge... Så det kommer til å bli et høyst ønsket og elsket barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå