Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har ei venninne som etter en weekend betrodde meg at hun er helt "utpult". Hvordan er man egentlig da? Jeg har også en del sex, faktisk ganske heftig også noen ganger, men et sånt uttrykk kunne likevel aldri falt meg inn å bruke for å fortelle min egen tilstand. Er det noen som kan forklare hvordan man har det som utpult?
Gjest "gjest" Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Man har en deilig utstrket følelse i kroppen som har gjort noe den er skapt for å gjøre.
marylinm Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 kanskje hun er litt øm? :D nei,det er vell bare ett utrykk for at hun har hatt mye sex?
Gjest Eurodice Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Fullstendig utenom tema, men det er en svensk sangevangelist (pinsemenigheten, tror jeg) som heter Ragnar Utbult. Lett å få assosiasjoner -
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Når jeg hører ordet Utpult, tenker jeg på en som har pult så mange at det er på grensen til galskap. Jeg har hørt noen si at hun er helt utpult, at de syns hun er brukt opp, dvs, at de syns hun har hatt altfor mange, og at hun ikke er verdt noe lenger ... Det er et sterkt ord, kanskje hun føler at hun har pult for mange? Og ikke føler seg så mye verdt lenger?
Gjest brutal_mann Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Har du noen gang trent deg deg skikkelig sliten men har hatt en deilig følelse i kroppen? Bytt ut treningen med puling så er du på plass. En har med andre ord pult så mye at en er skikkelig tilfredsstilt og er utslitt, men har et fåret smil å by på.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Har du noen gang trent deg deg skikkelig sliten men har hatt en deilig følelse i kroppen? Bytt ut treningen med puling så er du på plass. En har med andre ord pult så mye at en er skikkelig tilfredsstilt og er utslitt, men har et fåret smil å by på. innstemmer! Det var en god beskrivelse, brutal_mann!
womenwomen Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Har du noen gang trent deg deg skikkelig sliten men har hatt en deilig følelse i kroppen? Bytt ut treningen med puling så er du på plass. En har med andre ord pult så mye at en er skikkelig tilfredsstilt og er utslitt, men har et fåret smil å by på. Enig med deg Brutal mann . Da er man utrolig matt og sliten .Og sover resten av den dagen . Og får desverre ikke tid til annet eller gjordt noe mer den dagen . Da er man fullstendig utpult ! Og sover ...til neste arb. dag .Sån føler jeg meg når jeg er fullstendig utpult ...he he Man kan føle seg utpult - selv om man lever i forhold . Å være utpult - kan vell neppe de single være alene om å føle seg ...he he
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå