Gå til innhold

Flaue/morsomme misforståelser...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det er alltid morsomt når folk misforstår hverandre, slik at det kan bli litt rødmende og flaut...

Jeg var hos legen en gang, og en sykesøster skulle ta blodprøve av meg. Mens hun tappet blod fra armen min sa hun at jeg hadde fin farge. "Åh, takk" sier jeg fornøyd - "jeg har akkurat vært i syden".

"Det var blodet ditt jeg snakket om" kom det tørt tilbake...

Og jeg som var så stolt av min nøttebrunegylne brunfarge :flau:

Endret av FrøkenFjong
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en vennine som skulle forklare at hun snudde seg mye i sengen, så sa hun " Jeg er helt vill i sengen!"

Skrevet

Hehe... Jeg deppa også over at jeg ikke hadde kjæreste for en del år tilbake, hvorav en av mine beste venninner sier: "Det er nok noen som vil ha deg også!". Vet jo hva hun mente, det kom bare litt rart ut...;)

Vi ler godt av den kommentaren i dag da...

Skrevet (endret)

Jeg jobbet i butikk og så var jeg veldig sliten og stressa, veldig veldig lang og stresende dag før jul.

En dame skulle kjøpe en babyleke lignende rangle.

Jeg skulle si: En slik har jeg også kjøpt i julegave for å gi bort selv

Men mens jeg snakket så ombestemte jeg meg og ville heller si jeg kjøpte en sånn til meg selv for å gi bort til jul.

Istedenfor sa jeg: En slik har jeg også kjøpt i julegave for å gi til meg selv :skratte:

kunden sa "jeg skal kjøpe den til en gutt jeg da." ....."Han er 1 år.."

Ikke merket jeg at jeg hadde sagt feil heller før jeg så hvordan kunden :overrasket: stirret på meg :overrasket:

:rødme:

Endret av Sasha Sasha
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gud.... ja jeg har en ganske flau en!

Jeg og ei venninne var på helgebesøk hos en kamerat som bodde litt unna. Var første gang vi var på besøk så hadde aldri møtt foreldrene hans før.

Det var fredagskveld og moren hadde laget istand pizza til alle sammen og alle sammen skulle kose seg. Men før maten var klar måtte jeg bare en liten tur på do.

Gikk på do og på gulvet der lå det en gameboy. Synes det var litt artig og ble sittende å spille litt før jeg skjønte at jeg kanskje brukte litt lang tid.

Når jeg kom tilbake var maten klar og vi skulle spise.

Som en slags forklaring/ unnskylding for at jeg var litt sen skulle jeg forklare at jeg hadde blitt litt opptatt med en gameboy jeg hadde funnet på do....

Men isteden plumper det ut: "Beklager at jeg er sen, jeg fant sånn playboy på do"

Faren bare sto der som et spørsmåltegn, og det gikk et par sekunder før jeg skjønte hva jeg hadde sagt... Så da måtte jeg forklare meg igjen... "Nei nei! Gameboy ikke Playboy... ja, meg spilte gameboy... derfor det tok litt tid"

Skrevet

Jeg jobbet på kontor og en gang like før jul så kom kontorsjefen inn og sa "Ja, nå er hjula her" (det var en hjulimportør og vi ventet på en ny leveranse), og da gikk jeg hjem og kom ikke tilbake før over nyttår for jeg trodde han mente at jeg kunne ta juleferie. :nissevink::fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet på kontor og en gang like før jul så kom kontorsjefen inn og sa "Ja, nå er hjula her" (det var en hjulimportør og vi ventet på en ny leveranse), og da gikk jeg hjem og kom ikke tilbake før over nyttår for jeg trodde han mente at jeg kunne ta juleferie. :nissevink::fnise:

Hahaha :ler:

Skrevet

Gud.... ja jeg har en ganske flau en!

Jeg og ei venninne var på helgebesøk hos en kamerat som bodde litt unna. Var første gang vi var på besøk så hadde aldri møtt foreldrene hans før.

Det var fredagskveld og moren hadde laget istand pizza til alle sammen og alle sammen skulle kose seg. Men før maten var klar måtte jeg bare en liten tur på do.

Gikk på do og på gulvet der lå det en gameboy. Synes det var litt artig og ble sittende å spille litt før jeg skjønte at jeg kanskje brukte litt lang tid.

Når jeg kom tilbake var maten klar og vi skulle spise.

Som en slags forklaring/ unnskylding for at jeg var litt sen skulle jeg forklare at jeg hadde blitt litt opptatt med en gameboy jeg hadde funnet på do....

Men isteden plumper det ut: "Beklager at jeg er sen, jeg fant sånn playboy på do"

Faren bare sto der som et spørsmåltegn, og det gikk et par sekunder før jeg skjønte hva jeg hadde sagt... Så da måtte jeg forklare meg igjen... "Nei nei! Gameboy ikke Playboy... ja, meg spilte gameboy... derfor det tok litt tid"

Hahaha, Fantastisk! Jeg ser for meg at faren faktisk TRODDE at du hadde sitti og kost deg med Playboy på deres do! Og tatt deg goood tid!

Skrevet

En annen gang jobbet jeg i en fiskebutikk og da kom det en frue inn som spurte "Er denne fast i fisken?" (pekte på en torsk i disken), og jeg svarte "Jeg vet ikke om det er rekord, men den svømte rundt på vestlandet i går og i dag er den her på Youngstorget" (jeg trodde hun spurte om den var rask til å svømme og prøvde å være litt morsom), men så var den fra Lofoten. :ler:

Skrevet

En gang da jeg gikk på skolen (i 8. klasse) spurte jeg frøken (rakk opp hånda først): "Hvordan er det i Chicago om vinteren?" og hun svarte "Ja, det er klart." Jeg trodde veldig lenge at hun hadde ment at det det var klarvær i Chicago om vinteren, men på reunion 12 år etterpå kom vi i snakk om dette (jeg hadde nettopp vært i Chicago i januar og det var overskyet hele tiden) og da viste det seg at hun hadde trodd at jeg spurte om hun brukte skinnkåpe om vinteren (hun var fra vestlandet og sa skinnkåpo). :fnise:

Nå tror jeg ikke jeg har fler.

Skrevet

Pet, du er hysterisk morsom :skratte: Du skriver på en så artig måte, så jeg ler så jeg griner her :skratte:

Skrevet

Kom på en til: En gang trodde jeg faren min sa til meg: "Nå får du se å banke rya og teppet i gangen". Jeg rullet sammen rya og teppet og tok de med meg ut for å banke dem og utenfor døra sto tante Gry og onkel Petter. Det faren min egentlig hadde sagt var: "Nå banker det snart på, det er Gry og Petter i Vangen". Grunnen til at jeg hørte så feil var at støvsugeren sto på. Faren min hadde sett dem fra vinduet. :ler:

Skrevet

Kom på en til: En gang trodde jeg faren min sa til meg: "Nå får du se å banke rya og teppet i gangen". Jeg rullet sammen rya og teppet og tok de med meg ut for å banke dem og utenfor døra sto tante Gry og onkel Petter. Det faren min egentlig hadde sagt var: "Nå banker det snart på, det er Gry og Petter i Vangen". Grunnen til at jeg hørte så feil var at støvsugeren sto på. Faren min hadde sett dem fra vinduet. :ler:

:ler:

Skrevet

jeg har ett par prate feil :)

jeg hadde vært på åpning på ett utested å fikk fire bonger å kjøpe drinker for. etterpå gikk jeg ned på stam stedet skikkeli fornøyd å fortalte at jeg hadde fått 4 donger!! vennene mine lo godt, å lurte på hva jeg skulle med dem :P

en annen gang sto jeg med en gjeng familie og venner og fortalte om denne utrolig søte ,lille, spisse ,hår løse vietnameseren jeg kunne få! de lo seg ihjel, og jeg skulle jo egentli si siameser :)

Skrevet

jeg hadde vært på åpning på ett utested å fikk fire bonger å kjøpe drinker for. etterpå gikk jeg ned på stam stedet skikkeli fornøyd å fortalte at jeg hadde fått 4 donger!! vennene mine lo godt, å lurte på hva jeg skulle med dem :P

en annen gang sto jeg med en gjeng familie og venner og fortalte om denne utrolig søte ,lille, spisse ,hår løse vietnameseren jeg kunne få! de lo seg ihjel, og jeg skulle jo egentli si siameser :)

Den fikk en ekstra dimensjon i og med at den vietnamesiske valutaen heter dong!

Skrevet

Jeg hører dårlig, og når jeg ikke har på høreapparat så blir det mange misforståelser.

Mannen: Har du kjøpt rugmel?

Het Potet(har ikke på seg høreapparatene): Om jeg har kjøpt hva?

Mannen: Rugmel.

Het Potet(fortsatt utenhøreapparat): Om jeg har kjøpt brunost?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig!! :hoho:

Skrevet

Pet, du er hysterisk morsom :skratte: Du skriver på en så artig måte, så jeg ler så jeg griner her :skratte:

:klemmer: Så hyggelig å kunne spre latter og glede! Jeg har opplevd mange flaue og rare misforståelser, det skal jeg ha! :enig:

Skrevet

Haha, jeg ser for meg den søte, lille, hårløse vietnameseren din :skratte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg ser for meg den søte, lille, hårløse vietnameseren din :skratte:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...