Gjest lurer Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Som tittelen sier så lurer jeg på om noen har erfaringer med spray tan de vil dele? Sitter og vurderer det foran et bryllup.....
Gjest Micka Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 (endret) ja, jeg har prøvd et par. Tenker du til hjemmebruk? eller på salong? L'oreal sin er fin, synes jeg, den lyseste. svar på mitt, se link. Endret 21. mai 2010 av Micka
Gjest ts Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Jeg tenkte på å få det gjort i salong i utgangspunktet. Håper på et bedre resultat da enn om jeg skulle gjøre det selv. Ingen med erfaringer og dele???
Gjest Heidi Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Jeg tenkte på å få det gjort i salong i utgangspunktet. Håper på et bedre resultat da enn om jeg skulle gjøre det selv. Ingen med erfaringer og dele???
Gjest Heidi Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Har forsøkt i salong, vet ikke hvilken type som ble brukt. Fargen ble jevn og fin, så det var supert til vårbryllupet Men de neste 1-2 ukene ble klær og sengetøy brunt - ganske ekkelt Så var vel fargen borte.
Hedda-78 Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Jeg tok spray-tan før mitt bryllup. Jeg tok i salong. Hadde nok aldri turt å gjøre det hjemme uten å ha masser erfaring med det, tenk om jeg hadde gjort noe feil og det ble stygt i bryllupet? Jeg vil absolutt anbefale deg å ta spray-tan en gang FØR bryllupet, for å teste det og se hvordan det virker og ser ut. Jeg fikk beskjed om å peele kroppen før sprayingen, og det gjorde jeg. Men tydeligvis ikke bra nok i armhulene, for der flasset fargen av med en gang. Så da lærte jeg at jeg skulle peele mer grundig før bryllupet, og det ble bra. Ellers synes jeg du heller skal ta litt for lite farge, enn litt for mye. Det er IKKE pent med oransje brud, da er jo hele dagen ødelagt... Da er det bedre å ha fått litt lite farge, synes jeg. Damen i salongen sa hun var SÅÅÅÅ glad for at jeg sa det, for de fleste kundene insisterte på å få mest mulig farge og så ut som gulrøtter etterpå. Det stinker forresten noe helt forferdelig, og du kan ikke dusje på et døgn (tror jeg det var) etter sprayingen. Hvis du skal gifte deg på en lørdag, er det nok best å ta sprayingen på onsdag eller torsdag. Ikke før i allefall, for fargen begynner å flasse/falme ganske fort. Samtidig er det greit å ha en dag for å se om fargen ble jevn, og evt få stikke innom salongen for hjelp tidlig fredags morgen.
Gjest Pia Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har brukt selvbruningskrem/spray som man påfører selv, og etter mye prøving og feiling har jeg funnet ut at det blir best resultat om du velger en krem med farge på, så ser du hvor du smører! Det blir likevel kraftig skille om du glemmer å smøre noen steder, så for garantert å få et fint resultat kan du jo kjøpe en body lotion med svak selvbruning i, helst den for lys hud, om du er typisk skandinav, den for mørk hud blir unaturlig om du selv har lys hud. Smør deg med en slik 2 dager på rad, skrubb kroppen i dusjen f.eks på en onsdag og smør kroppen med vanlig fuktighetskrem, dusj på torsdag og bruk body lotion med svak selvbruner, dusj på fredag og gjenta en gang til, dusj på lørdag og gå i bryllup evt! Når kroppen skal skrubbes, foretrekker jeg å kjøpe sånne hansker man kler på seg, som er ru, og så vaske/skrubbe kroppen med disse på, veldig enkelt! (Prøv gjerne dette et par uker før! Det som er bra med en slik krem jeg anbefaler er at du gradvis får en fin farge, og om du skulle være uheldig å smøre ujevnt, vil det ikke vises like markant som om du skulle brukt en vanlig selvbruner. Jeg har prøvd flere, og liker f.eks Dove sin veldig godt - men husk å velg den til lys hud, om du selv har hvit/lys hud. Selv om du skulle ha et fargegrunnlag pga solarium, får du fremdeles farge om du bruker body lotion med svak selvbruner.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå