Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Nå sitter jeg og ser på Master Chef på TV3. Dommerne er tre profesjonelle kokker. Så langt i serien har alle sammen stukket fingrene sine ned i deltakernes mat for å smake. Er det virkelig vanlig at profesjonelle kokker gjør dette? Det ser særdeles lite hygienisk og appetittelig ut når de stikker uvaskede fingre i maten og slurper det i seg. Jeg husker en episode i Hells's Kitchen der en av deltakerne gjorde det, og Gordon Ramsay ga ham en skikkelig skyllebøtte. Noen andre som reagerer på dette?? Synes det er litt merkelig bare.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Enig med deg - dette er grisete, rett og slett, og de burde virkelig vite bedre. Fysj!
addict Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Hva vet vel du om de har vasket hendene eller ikke? Men ja, enig. Det er ekkelt. Også snakker de med mat i munnen og smatter. Lekkert.
Cuba Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Enig med dere! Og selv om de sikkert har vasket hendene, sender det litt feil signaler ut. Blir litt nervøs for å spise ute jeg nå, sikkert mange middelmådige kokker som tror det er helt greit å stikke fingrene i maten nå ser jeg for meg!
Grønt blad Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Enig med dere! Og selv om de sikkert har vasket hendene, sender det litt feil signaler ut. Blir litt nervøs for å spise ute jeg nå, sikkert mange middelmådige kokker som tror det er helt greit å stikke fingrene i maten nå ser jeg for meg! Enig med dere. Jeg synes uansett det er en uting å skulle stikke fingeren i maten for å smake. Man kan da bruke en teskje og ta med den?
I.am.me Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Det vanlige er selvsagt å bruke en teskje for smakingen. Det kan være at dette bare er mitt synspunkt, men jeg syns hele serien er irriterende. Det kunne vært svært så bra, hadde ikke dommerene sett så overfladiske og sure ut heletiden. De er sikkert hyggelig mennesker på fritiden, men det skinner absolutt ikke gjennom i serien. :gjeiper:
Gjest Linda sofie Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Det vanlige er selvsagt å bruke en teskje for smakingen. Det kan være at dette bare er mitt synspunkt, men jeg syns hele serien er irriterende. Det kunne vært svært så bra, hadde ikke dommerene sett så overfladiske og sure ut heletiden. De er sikkert hyggelig mennesker på fritiden, men det skinner absolutt ikke gjennom i serien. :gjeiper: Ja dommerene ser alltid så sure og negative ut. Går ann å smile litt her. Og Helstrøm irriterer meg når han snakker. Han har sånn 5 sekunders pause mellom hver setting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå