¤flicka¤ Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har trappet opp treningen i det siste, og nå synes jeg at jeg svetter så mye mer enn før. Er det bare innbilning, eller svetter man mer når man er i bedre form? Er det noen vet hva som avgjør om en person svetter mye eller lite? Jeg svetter mye til vanlig også, det skal sies, men nå spruter det av meg. Ja, og mannen min kaller meg gjerne "hummeren"
stjernekyss Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Jeg merker også det. Og så blir jeg fortere rød i ansiktet når jeg trener også. Før ble jeg aldri rød.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Jeg har lest at en trent kropp utskiller mer svette enn en tilsvarende utrent. Dette har med at dess bedre trent man er, dess flinkere blir kroppen til å regulere kroppsvarmen gjennom svette.
¤flicka¤ Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2010 Jeg har lest at en trent kropp utskiller mer svette enn en tilsvarende utrent. Dette har med at dess bedre trent man er, dess flinkere blir kroppen til å regulere kroppsvarmen gjennom svette. Jeg har også hørt noe tilsvarende, men klarte ikke helt finne kilder som sa det. Likevel, inntil det motsatte er bevist tenker jeg at det må være på grunn av at jeg er i så god form
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 OI. Ble glad når jeg leser dette. Jeg også svetter mye mer enn før. Da har alt slitet gitt resultater hvis dette stemmer. Velger å tro det
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Jeg har lest at en trent kropp utskiller mer svette enn en tilsvarende utrent. Dette har med at dess bedre trent man er, dess flinkere blir kroppen til å regulere kroppsvarmen gjennom svette. ahhaha nei,jeg er 15kg overvektig og jeg har merket at jeg svetter mye mer (vektøkning pga medisiner og skade) så det er ikke alltid det stemmer
stjernekyss Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 ahhaha nei,jeg er 15kg overvektig og jeg har merket at jeg svetter mye mer (vektøkning pga medisiner og skade) så det er ikke alltid det stemmer Det blir jo annerledes. Det er mange medikamenter som har økt svette som bivirkning, men det er jo ikke akkurat det det spørres om her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå