Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette spørsmålet, så det ble her. Jeg skal i min første begravelse neste uke og er veldig usikker på hva jeg skal kle meg i. Er det slik at man "burde" kle seg i bare sort når man skal i begravelse? Vær så snill, kom med tips! Er så redd for å kle meg feil.
Gjest Marlo Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Kommer ann på hva du mener med "bare" sort. En hvit bluse/skjorte under en sort jakke er jo greit, men det burde nok gå i hovedsakelig sort ja.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Neida, man må ikke det. Men man skal vel helst unngå...gledelige farger. Rosa pasteller med blomster og slike ting.
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Nja... Man bør vel helst kle seg i svart. Blir litt feil om man dukker opp i sterke farger ihverfall, syns eg.
Amys Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Mørk grått burde vel også gå greit, eventuelt svart overdel og grått skjørt eller liknende. I tillegg så bør det være nogenlunde "dekkende" klær (synes jeg da), ikke lårkorte skjørt og heftig utrigning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå