Gjest Maranna Skrevet 20. september 2003 #1 Skrevet 20. september 2003 Leter så veldig etter en "gammel" skrekkfilm som jeg ikke fikk se ferdig for endel år siden (ca 1990-95?), som går noe sånt: En gruppe mennesker ombord på et fly får problemer og må nødlande på en helt tom flyplass, som på en måte er "fanget i tiden", tiden har sluttet å gå der (klokkene står stille, og det er noe rart med sjokoladeautomatene).. Og etterhvert begynner den sonen der tiden er borte å "krympe" og det kommer merkelige summelyder fra horisonten, og disse skal på en eller annen måte klare å ødelegge flyplassen og folkene som er strandet der.... (jeg har alltid innbilt meg at disse summelydene var små gremlinslignende troll i uhorvelige mengder, men jeg ble sendt i seng før jeg kom så langt i filmen). Vanskelig å forstå ja. Men blir veldig veldig glad for hjelp :D
*Lavendel* Skrevet 20. september 2003 #2 Skrevet 20. september 2003 Det er en film basert på en bok av Stephen King. Filmen heter "The Langoliers"
Iset Skrevet 21. september 2003 #3 Skrevet 21. september 2003 åååååå den er sinnsykt bra, også varer den i sånn 4-5 timer? elsker laange skumle filmer:) den er SINNSYKT SINNSYKT bra. Iset
Gjest Lea Skrevet 21. september 2003 #4 Skrevet 21. september 2003 Shit! Er det virkelig en Stephen King-film jeg har gått glipp av??? *banke fyren på video'n som ikke kan tingene sine*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå