lilsweet Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Jeg skal begynne å scrappe, jeg lurte på hva trenger man egentlig for å scrappe?
MissStiles Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Ark i forskjellige farger, forskjellige type sakser og lim. Greit å begynne med det.
Pimp Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 jeg har bestilt startpakke fra www.creativeclub.eu aner ikke hva den inneholder, men håper det er bra saker;)
Vær76 Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har så vidt begynt med dette, og det er gøy Har kjøpt en del på papirloftet.no, og på Panduro-butikker. Det som er lurt å starte med er en papirskjærer i alle fall. Papir må du ha, gjerne med forskjellig mønstre samt ensfargete. Ellers er det greit å kjøpe bokstaver i forskjellig utforminger og størrelser. Blomster bruker jeg en del, og ellers kan man "tage hva man haver", f.eks. knapper, blondebiter fra gamle bh'er, stoffbiter fra ødelagte klær etc. Lykke til
estrella Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Kan være veldig greit med utstyr av forskjellig slag; Skjærebrett, sakser av ulike størrelser, skalpell, lim, gluedots, noe til å lage hull med(er forskjellige ting du kan skaffe deg her..se på butikken hva de har å tilby), linjaler. Det kan også være kjekt med litt inspirasjon ; blader og bøker (blader koster ca 100 kr pr stk på Narvesen:)) Diverse pynt, papp, papir osv
estrella Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Hvis du er interessert i kortlaging anbefaler jeg denne siden: http://kortscrapping.diskusjonsforum.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå