Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2003 #1 Skrevet 20. september 2003 Enten er jeg helt paranoid, eller så...En bekjent av meg har en tendens til å bli sint og sur hver gang jeg skriver med en annen mann på nett. Da kan han plutselig komme med akkurat de samme forslagene og ideene som denne mannen. Dette er altså noe jeg ikke har fortalt han om, og som han derfor ikke kunne vite. Jeg bruker ett mailsystem, og vi brukte begge den samme maskinen før. Jeg har ikke skiftet kode siden. Han er aldri fysisk nær maskinen min nå, men er det mulig at han kan gå inn på min maskin utenfra, fra en annen maskin? Eller er alt bare tilfeldigheter?
Gjest care Skrevet 20. september 2003 #2 Skrevet 20. september 2003 Kanskje du bare kan forsøke å skifte kode, å se hva som skjer :blunke:
Nala Skrevet 20. september 2003 #3 Skrevet 20. september 2003 Jada, det er mulig. Jeg kan feks lese mailen min fra en hvilken som helst maskin. Trenger bare opplysninger som mailservernavn og kode, og vips, så er mailen der. Mulig denne mannen har lært seg hvordan han kan gjøre noe lignende med mailen din. Mitt forslag: Byt kode og evnt mailadr. Se hva som skjer.
manji Skrevet 20. september 2003 #4 Skrevet 20. september 2003 Nja, vet ikke om du trenger å bytte mail adresse men. Bytt passord el. la vær å del In-Boxen din, å se hva som skjer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå