Teriyaki Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Heihei! Jeg har en kjempefin kongeblå kjole, men som desverre er litt gjennomsiktig på rumpen. Så da er spørsmålet, er det best å bruke en svart, eller en hudfarget "hotpants" for å skjule det mest mulig? Det er ikke sånn veldig gjennomsiktig, men på nær hold så ser man undertøyet/rumpen. Har prøvd med kongeblå blondehotpants, men det vistet bedre enn med svart, tror jeg. Har ikke prøvd med hudfarge, og vet egentlig ikke om jeg får tak i noe. Vil jo ikke ha på meg bestemortruse heller da. Helst en blondehotpants. Noen som vet?
Nalla Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Du bør huske å sjekke det i sollys/dagslys. I et bryllup en gang var det en gjest med lang, svart kjole. Problemet var bare at sollyset gjorde den gjennomsiktig, så fikk sjekka at hun hadde både bh, truse og stay-ups på seg! Tviler på at du er keen på at det skal skje
iskaffe Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Når et plagg er litt gjennomsiktig, så funker hudfarget undertøy som regel best! Ellers har jeg erfaring med at grått/lysegrått også funker bra, bedre enn hvitt og sort iallefall.
Teriyaki Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2010 Hehe, vel det er bare akkurat midt på rumpen den er gjennomsiktig, så at noen ser bhen min og diverse vet jeg at de ikke gjør Underkjole har jeg ikke vurdert, nei. Men kjolen er relativt tettsittende, så ser liksom ikke helt for meg at det kommer til å fungere, desverre. Hvis ikke hadde jo det vært et genialt forslag. Jeg får prøve med hudfarget undertøy, så går det nok bra! Er bare på closs hold det vises, har fått noen veninner til å "se" på den, så. Ellers hvis andre har tips så tar jeg dem i mot.
Gjest SmallTalk Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Underkjoler fås i mange varianter, alt fra tettsittende til vide og flagrende. Og det er faktisk ganske kjekt å ha en, før eller siden kommer den til nytte. Hudfarget undertøy er tingen dersom noe ikke skal synes gjennom og man ikke kan bruke underkjole. Det er ihvertfall ikke synlig gjennom hvitt, og da bør det heller ikke være synlig gjennom blått.
Gjesten Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Jeg ville tro at du enten burde satse på hudfarget hotpant eller underskjørt. Du kan du kjøpe et underskjørt og ha det helt oppe ved livet? Da vil det kanskje ikke være like problematisk at kjolen er tettsittende?
NovaFlare Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Rødt undertøy skal visst ha samme effekten som hudfarget har jeg lest...
Teriyaki Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2010 Tusen takk for tips! Får se hva jeg finner ut av.
Xtra_lilje Skrevet 21. mai 2010 #10 Skrevet 21. mai 2010 Ren nysgjerrighet,er det den fra Garden collection til Hm du har? jeg har samme problemet, jeg er på leting etter en underkjole, men det er heller ikke lett å finne; hvertfall ikke en som er veldig enkel
Gjest SmallTalk Skrevet 21. mai 2010 #11 Skrevet 21. mai 2010 De fleste undertøysbutikker burde ha underkjoler i forskjellige modeller og lengder.
Xtra_lilje Skrevet 21. mai 2010 #12 Skrevet 21. mai 2010 Ja og det har de, men de aller fleste har mye blonder, har enda til gode å se noen som er helt basic.
Gjest SmallTalk Skrevet 21. mai 2010 #13 Skrevet 21. mai 2010 Ja og det har de, men de aller fleste har mye blonder, har enda til gode å se noen som er helt basic. Jeg har en helt basic underkjole uten noen form for blonder. Var absolutt ikke vanskelig å finne.
Teriyaki Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 22. mai 2010 Ren nysgjerrighet,er det den fra Garden collection til Hm du har? jeg har samme problemet, jeg er på leting etter en underkjole, men det er heller ikke lett å finne; hvertfall ikke en som er veldig enkel ' Hmm, nei tror ikke det, for jeg kjøpte den litt før jul. Men den er riktignok fra H&M. Den er kongeblå, også er det en veldig fin og detaljert utrigning, og på sidene av kjolen er det et slags "mønster". Høres ikke så fin ut sånn som jeg beskriver den, men Jeg har en helt basic underkjole uten noen form for blonder. Var absolutt ikke vanskelig å finne. Men funker det under en tettsittende kjole? Jeg irriterer meg fra før over strømpebuksen når jeg har tettsittende kjoler på, så tenker at jeg hadde blitt irritert over en underkjole også?
Gjest SmallTalk Skrevet 22. mai 2010 #15 Skrevet 22. mai 2010 Kjøper du en som sitter klistret innat kroppen og som er sømløs (type bodywrapper eller noe sånn), så burde den ikke synes. Men igjen så kommer det an på kjolen. Enkleste måten å finne ut hva som fungerer er å ta med kjolen på shopping og prøve forskjellige løsninger. Det kan f.eks være at det holder med hudfarget undertøy, eller det kan være at du må ha noe heldekkende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå