Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Del Skrevet 20. mai 2010 Noen som har erfaring med bruk av hårfjerningskrem på underlivet? Kan man bruke det der, eller skal man unngå intime soner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. mai 2010 #2 Del Skrevet 20. mai 2010 http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9768549 versegod har desverre ingen personlig erfaring med den, men den skal vist fungere bra har jeg hørt. jeg ville ikke brukt vanlig hårfjerningskrem, da denne er sterkere og intimsoner har sensitiv hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThatWoodcut Skrevet 20. mai 2010 #3 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har brukt veet sin hårfjerningskrem: http://www.veet.no/veet-hair-removal-cream-pump.php når det har vært en stund siden jeg har gjort noe og det har "grodd" litt igjen Bare unngå å få det på innsiden så går det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramello Skrevet 20. mai 2010 #4 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har brukt hårfjerningskrem nedentil. Jeg var veldig forsiktig når jeg holdt på, og passa på SÅ det ikke kom noe på de indre kjønnsleppene etc... Det funket veldig bra Men vær obs. på at du kanskje vil reagere med kløe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yojo Skrevet 20. mai 2010 #5 Del Skrevet 20. mai 2010 Hadde kjøpt hårfjerningskrem som var beregnet på der nede tror jeg......... Kjedelig hvis du blir kjempe sår eller får utslett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #6 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg bruker vanlig hårfjerningskrem, den fra weet. Det jeg gjør er å ha på meg en liten stringtruse i bomull, også dytter jeg den inn imellom ytre kjønnslepper. På den måten "gjemmer" jeg alt av den følsomme sonen under trusa, og blir ikke sår! hårfjerningskrem reagerer ikke med bomull, så trusa er like fin etterpå, det er bare å vaske den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 22. mai 2010 #7 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg har også brukt vanlig hårfjerningscreme fra Veet (den for tørr hud riktignok). Det jeg har gjort er rett og slett å bare stappe papir mellom kjønnsleppene sånn at det ikke kommer masse "inni" der, og vært ekstra nøye med å skylle godt etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #8 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeezz, så mye styr. Det er ikke verre enn å smøre på litt olje, og rake vekk alt håret der nede med en barberhøvel. Dusj etterpå. Voila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 23. mai 2010 #9 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeezz, så mye styr. Det er ikke verre enn å smøre på litt olje, og rake vekk alt håret der nede med en barberhøvel. Dusj etterpå. Voila. ...eller vokse. Varer mye lenger, og klør ikke når det vokser ut igjen. Jeg har brukt Veet for sensitiv hud. Det har funket helt fint, men jeg har kun brukt den på bikinilinja, aldri 'all over'. Det har jeg ikke tatt sjansen på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå