Kjetil S. Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Blir det noen store forandringer ett år frem i tid, eller vil alt være akkurat som det er i dag, tror du?
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Kanskje har jeg byttet jobb, har tenkt på det lenge. Kanskje jeg har fått barn, eller venter barn. Eller ikke. Forhåpentligvis bor jeg hos min kjæreste enda (er nylig flyttet inn). Kanskje...kanskje...hmm... Jeg aner ikke. Dette var vanskelig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Om et år er jeg gift, og min mann og jeg har kanskje fått oss lån og kjøpt hus. Har barn eller venter barn håper jeg
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Kjøpt hus, møtt the love of my life, byttet jobb og enda rikere enn nå. Mest sannsynlig (uavhengig av rikdom), er jeg lykkeligere enn nå også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Om et år er jeg hjemme med mitt første barn Har sannsynligvis solgt leiligheta i storbyen, og flytta inn i hus i den litt mindre byen vi opprinnelig kommer fra. Sikkert på jakt etter ny jobb, siden vi har flyttet, men ikke noe stress siden jeg er i mammapermisjon. Er fortsatt sammen med den fantastiske mannen min Gleder meg!! hehe...
Gjest Mahareth Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Om ett år bor jeg her, har gifta meg med samboeren, har nok samme jobben, kanskje har jeg tatt lappen og kjøpt bil, kanskje jeg er gravid eller har fått barn. Tror ikke livet er veldig anderledes om et år til.
Gjest TanjaS Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har da nettopp levert masteroppgave hvis alt går som det skal. Kanskje har jeg allerede fått jobb, kanskje ikke. Studentlivet er hvertfall mest sannsynlig over.
Gjest fireflies Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Om et år har jeg forhåpentligvis blitt litt mer sikker på meg selv.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Skal reise jorden rundt! Så da får vi håpe jeg har fått sett litt om et år
mariekjeks Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 Om ett år: på flyttefot sammen med min samboer (sørover), har endelig fått meg førerkortet, studere videre, fått meg liten assistentjobb i barnehage, og livet er så flott som det er nå.
Gjest Trajan Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 (endret) Om 1 år så blir ikke livet som man tror det skal bli 1 år fra nå Endret 9. juni 2010 av Trajan
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #13 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg tror jeg har utviklet meg mer. Forhåpentligvis bor jeg ikke her, men der jeg vil bo, gjerne sammen med kjæresten min, med nettverket mitt rundt meg. Jeg går på skole og jobber i helgene. Helt A4,akkurat det jeg trenger. Jeg håper det skjer.
kazcade Skrevet 15. oktober 2010 #14 Skrevet 15. oktober 2010 OK, to versjoner: Den ganske realistiske: Har fått meg ny jobb som ikke gjør at håret kommer til å bli grått over natta, og har forhåpentligvis kommet ett skritt nærmere å flytte ut til kysten igjen, vekk fra denne helsikes nitriste fyseboksen av et innlandssted vi bor nå. Den helt urealistiske: Har vunnet x-millioner på lotto (eller kanskje jeg skulle begynne å spille på hester), og sitter på en strand litt nord for Sydney med tærne godt begravd i sanden, +27 grader i luften og null bekymringer.
Kassiopeia Skrevet 23. oktober 2010 #15 Skrevet 23. oktober 2010 Om ett år er planen at jeg har gått tilbake til skolebenken, så håper at jeg får gjort det. Ellers håper jeg at økonomien min er på plass, og at jeg har fått betalt lånet mitt tilbake til lånekassen. Håper også at jeg har fått en fast jobb og en egen plass å bo.
JP86 Skrevet 23. oktober 2010 #16 Skrevet 23. oktober 2010 hvis ting går som vi vil nå så er vi om et år: jeg i ny jobb venter barn nytt hus ny bil :D AH er så gla
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2010 #17 Skrevet 8. desember 2010 Mulig at jeg har begynt å pendle...
afeio Skrevet 8. desember 2010 #19 Skrevet 8. desember 2010 Jeg er ferdig med studiene og i full jobb. Forhåpentligvis leier jeg en leilighet med den fantastiske fyren jeg holder på å bli sammen med nå. Og kanskje vi har skaffet oss en hund sammen. Jeg håper også at jeg tar et kurs på kveldstid, enten i språk, håndverk eller noe innenfor det jeg studerer nå.
redchilli Skrevet 8. desember 2010 #20 Skrevet 8. desember 2010 Da har jeg et halvt år igjen av studiene! Forhåpentligvis funnet en ny og koselig leilighet med samboeren min. Og kanskje jeg er gravid? :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå