Gå til innhold

kondom dreper ereksjonen min

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Jeg er en mann som synes det er veldig lite tennende og få tredd en kondom på penis... Dette fører av og til til at ereksjonen dabber av... flere som har et slikt problem?

Tips til hvordan en kan bli kvitt problemet eller få problemet til å bli mindre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Jeg er en mann som synes det er veldig lite tennende og få tredd en kondom på penis... Dette fører av og til til at ereksjonen dabber av... flere som har et slikt problem?

Tips til hvordan en kan bli kvitt problemet eller få problemet til å bli mindre?

Det der kan jeg relatere til. Men det er et dilemma da, siden sex uten kondom er fullstendig uaktuelt for mitt vedkommende. Men blir den ikke hardere etterhvert, eller er det så at du mister følelsen helt?

Skrevet

Kjæresten min liker det ikke. Tror det er mange gutter som er imot det kun av prinsipp.

Skrevet

Hmmm... jeg var en gang sammen med en fyr som hadde det problemet, så vidt jeg kan huske løste det seg ved at jeg tok på ham kondomet med munnen :)

Skrevet

Jag tänkte skriva precis samma som Sidsel! Mitt ex hatade kondom och han skämdes varje gång erektionen försvann. Jag ville ju använda kondom så jag försökte med munnen istället och det gick galant! Problemet försvann helt sedan, både när vi prövade med händer och med mun. :)

Skrevet

samme her! Jeg suger kondomet på han og fortsetter å suge litt med kondom på :) funker som faen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...