meelissa Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Tror jeg skal kjøpe denne i dag, er bleik og skal i bursdag i morgen. Vil gjerne være brun og fin til da! Vet det er risky å prøve noe nytt i dag, men pytt pytt. Har noen prøvd den No trace bronzer-greia til Garnier? HVor kjøpte du den, og pris? Og ble resultatet bra? Vanskelig å spraye selv osv? Og har noen tips til spraybruning generelt? Sånn man gjør selv. ANdre merker jeg heller burde teste ut?
pittie Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Jeg bruker den sprayen til Garnier og liker den, grunnen til jeg liker den er fordi den er lett å påføre (letteste typen selvbruning synes jeg), men fargen bør bygges opp over flere dager. Hvis ikke må man spraye en god del for å få nok farge til neste dag og da øker risikoen for skjolder, i min erfaring. Jeg er superblek men overdriver ikke på bruken, så jeg blir ikke oransje av den. Heller hint av farge enn å se helt fake ut. Kjøper den på Vita, til rundt 100 lappen tror jeg. En stund siden sist nå :gjeiper: Søk litt rundt etter ting som hjelper med å fjerne skjolder i tilfelle du er uheldig. Annet enn det, skrubb huden godt i dusjen, smør med en tykk fuktighetskrem på tørre områder og vær forsiktig mtp føtterne. De er veldig utsatt for for mye farge med slik spray.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå