Lillern Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Dette er vel et tema som har vært oppe før. Men jeg synes det er forferdelig vanskelig å kjøpe gave til gutter generellt. Og det blir ikke noe enklere når det er personen som betyr mest for meg, og jeg vil finne det beste til! Jeg har kjøpt noe, men jeg trenger noe mer. Jeg har kjøpt en liten øltønne med 6 krus, fordi han er en gutt som er glad i øl. Han fyller 22 år, og vi har vært sammen i to år. Det han har fått av meg i gave tidligere har vært klokke, parfyme, mobil, drill, klær har han fått en god del av både i gave og ellers, plakat med forskjellige bilder av oss på, hårvoks. (Kommer ikke på noe mer). Jeg hadde tenkt til å kjøpe boots til han, men det gjorde han selvfølgelig selv, og siden han har meg så har han alt han ønsker seg og det hjelper meg ikke akkurat noe mer. Vi bor sammen, så jeg lager middag ganske ofte og vi koser oss litt ekstra i helgene. Han er utrolig bilfrelst, men jeg har ingen plan om å ta opp lån for å kjøpe bursdagsgave. Den andre interessen han har er musikk, men han hører på band som jeg ikke har peiling på hva heter, som også gjerne er gamle. Jeg har sett litt på hytte/Hotellpriser, men da dette må bli i fellesferien så er prisen oppe i flere tusen kroner. Han er ikke glad i smykker, og mener det blir for femi selv om jeg synes det hadde vært fint. Noen har også foreslått scrapbook, men jeg finnes ikke kreativ på det området. Jeg trenger virkelig hjelp!
Tarindrelle Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Du seie han liker musikk, spiller han selv? Dersom han t.d spiller gitar, kan du kjøpe opptaksspiller/forsterker eller liknande. Dersom han ikkje spiller instrument, kanskje det er noko han ønsker, og då kunne du kjøpt det?
Lillern Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2010 Han spiller selv ja, men han har alt av utstyr selv ;s Og når jeg spørr hva han ønsker seg så sier han bare at han har meg, og da kan han ikke ønske seg noe mer ..
Tarindrelle Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Det er så irriterende svar å få! Søtt ja, men du vil jo fortsatt kjøpe noko! hmm... Min kjære er veldig stor fan av å gi bort sånne klippekort Til søsken kan det være barnepass, til meg kan det være massasje, til mor kan det være middager. Det er jo ein mulighet? Kjøpe ei kokebok, og gi klippekort på middager? Eg har tidligare kjøpt litt eksklusiv skjønnhetspakke til han, med barberskum, gammeldags barberkost og dusjsåpe fra The Body Shop. Ble veldig populært =) Du sa jo at han ikkje ønsket seg smykker, men kanskje mansjettknapper, slipsnål, eller sånn lommeklokke? Slike ting kan du jo alltid få inngravert, og få det litt meir spesielt på den måten =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå