Teituline Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Hælåo! Noen som vet om nettbutikk hvor man får kjøpt Artdeco mineral foundation? Til høvelig grei pris? :D
mari4ever Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Hælåo! Noen som vet om nettbutikk hvor man får kjøpt Artdeco mineral foundation? Til høvelig grei pris? :D Du må nok kjøpe den på Esthetique parfymeri:) det koster 250,- kr. har ikke sett nettbutikker som selger Artdeco merket. men kanskje andre vet om det?=)
Mari90 Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Du har prøvd den før, eller? Jeg fikk den til jul for to år siden... Da brukte jeg mineralfoundationen til l'oreal, og foretrakk dessverre den men hvis du liker den så ville bare si det sånn i tilfellet du ikke hadde det! Har lett etter denne på nett, men fant ikke noe den gangen. Anbefaler Tikei eller Everyday Minerals, mye billigere og bedre ingredienser ;D
Teituline Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2010 Du har prøvd den før, eller? Jeg fikk den til jul for to år siden... Da brukte jeg mineralfoundationen til l'oreal, og foretrakk dessverre den men hvis du liker den så ville bare si det sånn i tilfellet du ikke hadde det! Har lett etter denne på nett, men fant ikke noe den gangen. Anbefaler Tikei eller Everyday Minerals, mye billigere og bedre ingredienser ;D Takk for tips! Har brukt den før og likte den. Bruker flytende foundation ellers på året, men pudderform på sommeren, har fet hud.. Kanskje jeg prøver Tikei eller Everyday Minerals :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå