Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hælåo!

Noen som vet om nettbutikk hvor man får kjøpt Artdeco mineral foundation? Til høvelig grei pris? :Dpost-36211-1274355723,7967_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hælåo!

Noen som vet om nettbutikk hvor man får kjøpt Artdeco mineral foundation? Til høvelig grei pris? :Dpost-36211-1274355723,7967_thumb.jpg

Du må nok kjøpe den på Esthetique parfymeri:) det koster 250,- kr. har ikke sett nettbutikker som selger Artdeco merket. men kanskje andre vet om det?=)

Skrevet

Du har prøvd den før, eller? Jeg fikk den til jul for to år siden... Da brukte jeg mineralfoundationen til l'oreal, og foretrakk dessverre den :P men hvis du liker den så :) ville bare si det sånn i tilfellet du ikke hadde det!

Har lett etter denne på nett, men fant ikke noe den gangen.

Anbefaler Tikei eller Everyday Minerals, mye billigere og bedre ingredienser ;D

Skrevet

Du har prøvd den før, eller? Jeg fikk den til jul for to år siden... Da brukte jeg mineralfoundationen til l'oreal, og foretrakk dessverre den :P men hvis du liker den så :) ville bare si det sånn i tilfellet du ikke hadde det!

Har lett etter denne på nett, men fant ikke noe den gangen.

Anbefaler Tikei eller Everyday Minerals, mye billigere og bedre ingredienser ;D

Takk for tips! Har brukt den før og likte den. Bruker flytende foundation ellers på året, men pudderform på sommeren, har fet hud.. Kanskje jeg prøver Tikei eller Everyday Minerals :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...