Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #81 Skrevet 23. september 2003 Jeg vett ikke mitt arme råd, forstår at folk her synes at jeg har oppført meg vanvittig tåpelig. Jeg skulle hatt mensen i går, og er vett skremt. Og jeg er redd jeg er gravid, den første testen var i alle fall blå. Har alltid vært fornuftig, og vet ikke hvordan jeg klarte å rote det slik til for meg som jeg har gjort nå. Er så fortvila at jeg bare griner, vet ikke hva jeg skal gjøre, og er livredd folk skal få høre om dette..
Gjest sexysadie Skrevet 23. september 2003 #82 Skrevet 23. september 2003 Kom deg til legen,gjør d du må og hold kjeft. Lykke til
chimp Skrevet 23. september 2003 #83 Skrevet 23. september 2003 Syns dere kan slutte å pepre denne jenta nå........Hun er lei seg og redd hun kan ha pådratt seg både graviditet og sykdommer! Hun trenger støtte, ikke drittslenging! Kom ned fra den høye hesten.......D er faktisk helt menneskelig å dette borti en ONS.....for veldig mange av oss hvertfall....og d handler verken om konejakt, mannejakt el luddermentalitet! Isåfall er han kisen vel så mye ludder......m en sånn oppførsel!
chimp Skrevet 23. september 2003 #84 Skrevet 23. september 2003 Jeg vett ikke mitt arme råd, forstår at folk her synes at jeg har oppført meg vanvittig tåpelig. Jeg skulle hatt mensen i går, og er vett skremt. Og jeg er redd jeg er gravid, den første testen var i alle fall blå. Har alltid vært fornuftig, og vet ikke hvordan jeg klarte å rote det slik til for meg som jeg har gjort nå. Er så fortvila at jeg bare griner, vet ikke hva jeg skal gjøre, og er livredd folk skal få høre om dette.. Forresten er d ganske vanlig at mensen blir forsinket....p g a nervøsitet!
Gjest lurven Skrevet 23. september 2003 #86 Skrevet 23. september 2003 Dette beviser hvor lite mange gutter vet om jenter... for jenter er ofte sex litt mer enn å tømme seg... og dette handler ikke om sex'en heller slik jeg ser det... men om hvordan han fikk henne til å føle seg etterpå... og det er her drittsekk stemplet kommer inn!!!! Fyssjom fyyyyyyyy :fy: sint blir jeg når jeg leser slik :evil: :yy: Northy :yy:var vel ikke det det tilfellet her tror ikke hin ble med han hjem for å ligge i armene hans å kose
Miranda Skrevet 23. september 2003 #87 Skrevet 23. september 2003 Vi har nok alle opplevd å rote oss opp i situasjoner vi ikke ønsket å havne i. Du er i en sånn situasjon nå. Prøv å ikke tenk så mye på hva som har skjedd - det endrer ikke noe. Du har lært leksen. Mitt råd er heller å fokusere på fremtiden - gjør det du må, og kom videre. Tenk med fornuften, ikke med følelsene... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå